Jeg begynner også å stusse litt over Amex nå. Det har vært generelt mye tull, under middels kundeservice, mye forsinkelser og rot, og på ubeleilige tidspunkt har kortet eller 2FA bare plutselig sluttet å funke. I april fikk jeg omtrent 25% færre levelpoints enn jeg selv mener jeg burde hatt, og som flere andre her så har jeg ikke fått noen EB-poeng siden 8. mai, og CT-en jeg oppnådde for to uker siden har heller ikke dukket opp hos SAS.
Jeg tok kontakt med Amex support i sted, og etter å ha bekreftet navnet mitt tok det omtrent ett sekund før denne meldingen dukket opp, så garantert copy/paste:
Greetings, I would like to share that currently we are facing issue adding your points to your euro bonus account and our team is currently working on priority to fix this issue. Currently, we do not have any fix date but once it will be resolved your every earned point will be added correctly. If you then see any discrimination on your points, you can reach out to us.
Ikke veldig tillitsvekkende, men det er nå i det aller minste et kjent problem. Så får vi se hvordan det går da...