Ikke noe mer utfyllende ang hva feilen er - men så ba de med fylle ut kortinfo, men manglet nummer på forsiden av kortet, virket som de ville submitte en request for poengoverføring...
Jeg har samme problemer som de fleste andre her inne. Ingen poeng siden 2.mai og har meldt til AMEX og fått tilsvarende svar som andre. I dag ser jeg det har dukket opp en ny linje i poeng transaksjoner hos AMEX som jeg ikke har sett før som de kaller Standard Points Adjustment. Poengbeløpet harmonerer ikke med faktiske transaksjoner som har vært i mai så langt jeg kan se. Ingenting vises i SAS. Men men. får ta det som et tegn på at de jobber med noe iallefall....
Fikk denne i dag, selve datoen på poengene som er synlig er ikke flyttet, men totalen ser mer riktig ut
Betyr dette at du fikk flyttet level points fra AmEx fra forrige kvalifiseringsperiode til inneværende med start i mai basert på misvisende markedsføring? Jeg begynte også ny kvalifiseringsperiode 1. mai, og hadde et større kjøp i april som jeg la til grunn gi meg Level Points 8. mai. Så skjedde jo ikke siden de ble overført 30.april og ga meg null uttelling. Har vært i kontakt med AmEx som sier de ikke kan gjøre noe. Du tok det via SAS?
Jeg har en sak gående med SAS rundt dette. Har purret på i dag. Vi får se hva de sier (diamant-mailen)
Stemmer, tok det direkte til SAS mtp andre som har gjort det samme her, virker som de har løst det for meg, ironisk nok på gullmailen
Har heller ikke fått bonuspoeng siden slutten av april. Legger forøvrig merke til at companion ticket som ble opptjent for en drøy uke siden fortsatt ikke er synlig på sas.no.
"Maja" Syntes nå de eventuelt må betale ut poengene igjen, har de skrevet 8. Mai flere ganger så må de forholde seg til det...
Ser ut til at det har vært stopp siden 7. Mai her også. Antar dette er generelt og at det ordner seg ..
Dette er enten et nedprioritert teknisk problem som blir fikset etterhvert, eller et forhandlingsproblem mellom Amex og SAS. Er jo "alltid" april/mai dette skjer. Tenker da også på hen som ikke har fått CT - denne kommer normalt til SAS før mailen fra Amex.
Dersom det ikke er løst innen 31 mai kan det potensielt påvirke enkelte i form av å ikke kvalifisere til EBG/EBD på grunn av å mangle poengene fra mai.
Er ikke så sikker på det. Men vi prøver selv først. Etter en lengre "passiar" i dag med en amerikansk automatslubbert kom jeg til slutt frem til en hyggelig svenske. Hun sjekket med bakrommet og registrerte problemet som en sak, og lovet oss dessuten en epost om poengene innen en uke. "Om inte måste vi bara kolla åter!"
Kanskje. Jeg håper problemet vedvarer helt til august, og at alle ettersendes da. For jeg trenger ikke flete poeng før i neste periode.
For min egen del er jeg litt spent på utregningen av level points denne måneden. Jeg har heller ikke fått noe siden 7 mai og opptjeningen i mai skal i utgangspunktet dra meg opp til EBD...
Opptjente årets første CT 31.mars. Fikk mail fra Amex like etter. Voucheren har enda ikke dukket opp hos SAS. Etter 7-8 henvendelser til Amex-chaten er jeg lovet at jeg skal få den overført 29.mai . Noen andre som har opplevd lignende?