SAS EuroBonus Lifetime Diamond (LTD)

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av JonathanI, 16. nov 2025.

  1. JGabler83

    JGabler83 skebd

    Innlegg:
    25
    Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    3
    Har noen hørt noe mer? Litt frustrerende å ikke vite om jeg trenger å nå 90k i år i inneværende periode eller ikke. Det med offentliggjøring i slutten av 2026 må vel være en misforståelse?

    Jakob
     
  2. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,308
    Likes mottatt:
    3,208
    Bonuspoeng:
    113
    På eurobonus guiden står det Q1 2026
     
  3. steve0

    steve0 EBD/LTG

    Innlegg:
    698
    Likes mottatt:
    2,390
    Bonuspoeng:
    93
    På eventet forstod jeg det også slik at det skulle bli offentliggjort på ordentlig tidlig 2026.
     
  4. Jorge

    Jorge Fastboende

    Innlegg:
    6,282
    Likes mottatt:
    9,190
    Bonuspoeng:
    293
    Er du redd for at SAS skal ombestemme seg i forhold til det de sa på diamanteventet? Hvis ikke er det jo bare å kjøre på
     
  5. JGabler83

    JGabler83 skebd

    Innlegg:
    25
    Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    3
    Nei, men jeg er redd de starter LTD etter perioden min går ut.
     
  6. Jorge

    Jorge Fastboende

    Innlegg:
    6,282
    Likes mottatt:
    9,190
    Bonuspoeng:
    293
    Da LTG ble lansert telte alle tidligere perioder så lenge de var etterfølgende uten avbrudd. Så det er vel ikke så mye å tenke på og du kan bare fortsette å skaffe poeng. Med mindre problemet er at du har ti år allerede og ikke vil ha en kort periode uten diamant da :D
     
    Origo liker dette
  7. JGabler83

    JGabler83 skebd

    Innlegg:
    25
    Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    3
    Deler hva SAS svarte i dag:

    Tak for dit spørgsmål - og for at være helt ærlig: det ved vi desværre ikke endnu. Jeg har også forhørt mig internt her på kontoret, og vi har fået samme besked - nemlig at vi stadig afventer de endelige detaljer omkring Lifetime Diamond, herunder hvilke perioder der vil tælle.​

    Så lige nu har vi desværre ikke mere information at dele, men så snart konceptet er færdiggjort, vil SAS sende opdateringer direkte til medlemmerne.​

    Tak for tålmodigheden - og rigtig god dag!
    Frustrerende at dette tar så lang tid. Kan ikke gå glipp av LTD, samtidig er jeg i en situasjon nå at EBD ikke «kommer av seg selv» i inneværende opptjeningsperiode. Litt kjipt å bruke masse penger dersom jeg er kvalifisert for LTD per i dag.
    Andre i samme sitasjon?
     
    Cumulus, runguru and PENSIONISTEN like this.
  8. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN Pensionisten SK LTG * TG Royal Gold

    Innlegg:
    97
    Likes mottatt:
    179
    Bonuspoeng:
    33
    - Nej, ikke helt samme situation, men jeg havde EBD 10 år i træk 2014-2024. Pga et uheld var jeg ikke fit for flight til at få mit 11. år
    - Jeg spurgte SAS om de 10 sammenhængende år talte til LTD uanset i hvilken periode efter Diamonds start i 2014 var placeret. Her kunne man heller ikke give et svar endnu.
     
    Cumulus, runguru and JGabler83 like this.
  9. mau99134

    mau99134 Nytt Medlem

    Innlegg:
    5
    Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    3
    Noen som har hørt noe mer rundt tidslinjen for å få lifetime diamond på plass?
     
  10. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,308
    Likes mottatt:
    3,208
    Bonuspoeng:
    113
    På meet&greet eventet det ble lansert på sa vel Q1 eller Q2 2026. Men mener at informasjonen i ettertid har antydet til høsten.
     
  11. rimitone

    rimitone Senior Medlem

    Innlegg:
    1,091
    Likes mottatt:
    5,731
    Bonuspoeng:
    183
    Likevel noen rart ingen oppdatering? Jeg er sånn i grenseland så hadde vært ok å visst hvordan man ligger an osv. Er jo giret på ltd om det er mulig
     
  12. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran Moderator

    Innlegg:
    3,478
    Likes mottatt:
    18,806
    Bonuspoeng:
    183
    Intet nytt under solen... (Og ja, eg sjekkar framleis kvar dag når eg vaknar.)
    Screenshot_2026-05-06-21-22-05-78_8c8bdd374cd1e99028ff05e07f7fe11a~2.jpg
     
    Flymunda, rimitone, Liza and 4 others like this.
  13. mau99134

    mau99134 Nytt Medlem

    Innlegg:
    5
    Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    3
    Noen som har fått noe oppdatert informasjon?
     
  14. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,484
    Likes mottatt:
    116,203
    Bonuspoeng:
    350
    Da hadde du lest det her.
    SAS sin kalender er svært flytende, så her må man bare være tålmodig
     
  15. jocke

    jocke EBD

    Innlegg:
    149
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    De har vel kanskje dekket seg inn med at de sa «til våren» eller noe i den duren, uten at de sa årstall :-D
     
    Kristian liker dette
  16. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran Moderator

    Innlegg:
    3,478
    Likes mottatt:
    18,806
    Bonuspoeng:
    183
    Denne gjeld framleis. Det er minst fire personar i bakgrunnen som sjekkar kvar dag. Om alle kunne tenne eit lys?
     
    turaga008, Preference and Xflipper like this.
  17. graphite

    graphite Aktivt Medlem

    Innlegg:
    266
    Likes mottatt:
    427
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg mener å ha lest på et svensk forum at noen har fått oppgitt oktober/november som mulig lanseringstidspunkt.
     
  18. elgringo1964

    elgringo1964 Med lem

    Innlegg:
    682
    Likes mottatt:
    811
    Bonuspoeng:
    93
    Hvilket år...?
     
    graphite liker dette
  19. ccurrahee

    ccurrahee GFL :) endelig…. Så ikke helt statusløs mer…

    Innlegg:
    10,937
    Likes mottatt:
    40,139
    Bonuspoeng:
    293
    2020
     
    morradi liker dette
  20. chrt

    chrt EBD og litt annet ...

    Innlegg:
    570
    Likes mottatt:
    2,084
    Bonuspoeng:
    93
    Når man ser det er aktivitet i denne tråden så hopper hjertet bittelitt og krysser fingrene for gode nyheter... I mai kvalifiserte jeg meg til Diamant for 11. gang. Ikke så mye som en mail eller gratulerer med at poenggrensen ble oppnådd. Ikke så mye som et stjerneskudd i appen heller... Slutt på at Diamant gir en minste mulig oppmerksomhet ;)
     
    tmolvik and kongenamundsen like this.

Del denne siden