SAS EuroBonus Lifetime Diamond (LTD)

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av JonathanI, 16. nov 2025.

1. JGabler83

JGabler83 skebd

Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    3
    Har noen hørt noe mer? Litt frustrerende å ikke vite om jeg trenger å nå 90k i år i inneværende periode eller ikke. Det med offentliggjøring i slutten av 2026 må vel være en misforståelse?

Jakob

2. Xflipper

Xflipper Veteran

Likes mottatt:
    3,194
    Bonuspoeng:
    113
    På eurobonus guiden står det Q1 2026

3. steve0

steve0 EBD/LTG

Likes mottatt:
    2,359
    Bonuspoeng:
    93
    På eventet forstod jeg det også slik at det skulle bli offentliggjort på ordentlig tidlig 2026.

4. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    9,042
    Bonuspoeng:
    293
    Er du redd for at SAS skal ombestemme seg i forhold til det de sa på diamanteventet? Hvis ikke er det jo bare å kjøre på

5. JGabler83

JGabler83 skebd

Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    3
    Nei, men jeg er redd de starter LTD etter perioden min går ut.

6. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    9,042
    Bonuspoeng:
    293
    Da LTG ble lansert telte alle tidligere perioder så lenge de var etterfølgende uten avbrudd. Så det er vel ikke så mye å tenke på og du kan bare fortsette å skaffe poeng. Med mindre problemet er at du har ti år allerede og ikke vil ha en kort periode uten diamant da :D

Origo liker dette
  7. JGabler83

JGabler83 skebd

Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    3
    Deler hva SAS svarte i dag:

Tak for dit spørgsmål - og for at være helt ærlig: det ved vi desværre ikke endnu. Jeg har også forhørt mig internt her på kontoret, og vi har fået samme besked - nemlig at vi stadig afventer de endelige detaljer omkring Lifetime Diamond, herunder hvilke perioder der vil tælle.​

Så lige nu har vi desværre ikke mere information at dele, men så snart konceptet er færdiggjort, vil SAS sende opdateringer direkte til medlemmerne.​

Tak for tålmodigheden - og rigtig god dag!
    Frustrerende at dette tar så lang tid. Kan ikke gå glipp av LTD, samtidig er jeg i en situasjon nå at EBD ikke «kommer av seg selv» i inneværende opptjeningsperiode. Litt kjipt å bruke masse penger dersom jeg er kvalifisert for LTD per i dag.
    Andre i samme sitasjon?

Cumulus, runguru and PENSIONISTEN like this.
  8. PENSIONISTEN

PENSIONISTEN Pensionisten SK LTG * TG Royal Gold

Likes mottatt:
    179
    Bonuspoeng:
    33
    - Nej, ikke helt samme situation, men jeg havde EBD 10 år i træk 2014-2024. Pga et uheld var jeg ikke fit for flight til at få mit 11. år
    - Jeg spurgte SAS om de 10 sammenhængende år talte til LTD uanset i hvilken periode efter Diamonds start i 2014 var placeret. Her kunne man heller ikke give et svar endnu.

Cumulus, runguru and JGabler83 like this.

Del denne siden