Ny F&F Travel period Europe: 2 January – 31 May 2023 Travel period US: 16 January – 31 March 2023 Book by: 12 December Men ser ut til at de har ordnet med personlig link denne gangen? Landingssiden ser også annerledes ut Please note! As this offer is by invitation only, it can only be booked via this e-mail. Just click the button (below) and insert the promotional code (above).
Ja, og hvis passordet er et helt generisk ord eller mini-setning kan vi nok anta at noen snart poster det her Selv har jeg ikke fått mailen så langt. EDIT: jeg hadde fått mail mens jeg skrev meldingen. Passord er SASFAMILYCHRISTMAS
Hehe. Det kunne se ut som det plutselig hadde blitt mye mer lukurativt å være diamant nå. Hadde vært kjipt for oss andre
Er det noe sted man må melde seg på for å få F&F tilbudene? Har aldri mottatt det men får mailer av sas i ny og ne på andre tilbud
Jeg fikk disse tilbudene først etter at jeg ble Diamant, så jeg tror det har noe med statusen å gjøre. Samtidig fikk jeg tidligere også sølv og gull tilbud. SAS markedsfører jo at alle medlemer som har minst sølv skal få minst to ekskluvie kampanjer per år.
Jeg fikk også, selv om jeg ikke er noen av delene. E-posten åpnet med "Dear Shareholder", til tross for at jeg har solgt aksjene mine for lenge siden.
Tipper de kommer til å bli enda mer restriktive på den, siden de denne gangen kjørte på med personlig link og ikke la ut en standardisert link som de har gjort i tidligere mails. Ja den vanlige linken funket nå. Men tipper de kommer til å gjøre endringer her i løpet av 2023.
Nei, det var sporing på tidligere kampanjer og, bare "skjult" med hyperlink bak den generelle adressen i stedet for "Book now" knapp. Jeg tror det eneste som kan konkluderes er at de har byttet fra DoubleClick til Neolane som leverandør av sporingen
Miami med familien i vinterferien bestilt. Fikk dessverre ikke ordnet seter med ekstra benplass, da SAS skulle ha 500 kr ekstra per person for dette. Har SAS alltid tatt betalt for de beste setene for EB-Gull interkontinentalt eller er dette noe nytt? Lenge siden jeg har flydd til USA på økonomi...
Dette ble forbedret i fjor: https://finalcall.travel/no/slutt-med-a-velge-sete-uten-gebyr-pa-sas-ruter-til-usa/
Hm, hadde spart 4000 t/r altså hadde jeg bare tatt et par ekstra flyvninger i fjor for å sikre meg Diamant. Og jeg som tenkte det ikke var verdt det...
Det virker som SAS likevel fortsetter å fly til Toronto. Det er litt kult Noen knalltilbud som dere ser?
Travel period Europe: 17 April – 30 September 2023 Travel period US: 14 August 2023 – 29 February 2024 Book by: 13 March
Spring is getting closer, and we would like to offer you, and your closest friends and family a special deal to celebrate. So please enjoy this exclusive deal on trips to selected SAS destinations in Scandinavia, Europe and the US – including our new direct routes to New York from Gothenburg and Aalborg.