haha.. Har allerede avbestilt en tur den helgen pga konfirmasjon, så jeg tror ikek det trikset hjelper, dessverre.
Tar med filofaxen til Sumo sammenkomsten, vi får finne en dato som passer samtlige som ønsker å delta Nå er det snart helg!
Bestilte en tur for to til Kiev rett etter påske, plus bort, men retur i go. Kjekt å kunne kombinere F&F med doble poeng på MC
Jeg er med (så lenge det er tidligst i Mai). Ser doktorn har booka en tur 9 Mai til LHR i hvert fall. LHR er jo den beste destinasjonen med tanke på mat og drikke, men HAM kan jo friste med takterrasse (så lenge været er ok). Blir det HAM trenger jeg noen som kan gjeste meg inn på Senator. Noen spesielle datoer du har sett på enda?
Ruten 9mai er SK1455 10.00 -11.10 OSL-CPH SK0503 12.35-13.35 CPH-LHR SK0506 17.00-19.55 LHR-CPH SK1472 20.50-22.00 CPH-OSL Velkommen. Starter lounge safari med litt Senator og gummi bjørner, lett snacks før havner på litt vomfyll i Singapore loungen, Windowshopping hos Canada før ankere seg fast på United, da er vi vil nokså tørste
Fant ut 15 minutter før midnatt at i dag var siste dagen. Panikkbestilte en Plus-tur til Shanghai... Det er 24-timers avbestilling på disse også, ikke sant?