Er vel stort sett vår/høst. Mener det er det som har hvert di siste gangene. Men savner ta X antall reiser til å få 30 000 ekstrapoeng!
Noen som har vilkårene for disse billettene? Booket tur SAS Plus i Mars og må utsette denne, prøvde å booke om, men fikk beskjed både i skranke og tlf om at det ikke var mulig å booke disse om?? Anyone?
Kommer vel an på hvilken type billett du har bestilt... ? Jeg har avbestilt og endret en F/F plus billett, interkontinentalt. Ved avbestilling måtte jeg betale det vanlige avbestillingsgebyret (husker ikke hva det var) og ved endring betalte jeg det vanlige endringsgebyret. Xxx.
SAS VIP Plus - altså kjøpt under F&F er ikke refunderbare/endringsbare for interkontinentale reiser iallefall.
venter også på denne. mangler 2000 poeng, og ser det som verdiløst både å kjøpe poengene eller å fly + innenlands T/R. må være noe mening i bunn
Finnes biz også billigere på F&F? Leter etter biz til miami, og det hadde jo vært interessant å kjøpe det for penger hvis det var litt rimeligere enn 20k kr t/r