SAS Friends & Family

Tråd i 'Reisedeals' startet av larssas, 10. des 2019.

  1. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,945
    Likes mottatt:
    3,898
    Bonuspoeng:
    113
    Tenkte akkurat det samme, enda en nisse som var godtroende nok til å mase om f&f igjen. Så feil kan man ta:p

    Hva er grunnen til at du er skeptisk til å bestille?
     
  2. themichael

    themichael EBD

    Innlegg:
    1,171
    Likes mottatt:
    3,216
    Bonuspoeng:
    113
    Under “campaign details” står det at man kan be om en voucher for ikke refunderbare billetter. Vet noen av dere om det gjelder for hele kampanjeperioden (dvs. til 30 april 2021)? Egentlig kan man jo bare få voucher for reiser inntil 15 januar 2021.
     
  3. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,186
    Likes mottatt:
    3,119
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg meg på en tur til Lofoten(evenes).
    KRS-EVE for 777 nok per vei er innafor :)
     
  4. Blaa

    Blaa Veteran

    Innlegg:
    1,533
    Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    Da ble det booket en tur til London i Mars.
     
  5. GlennDi

    GlennDi Medlem

    Innlegg:
    138
    Likes mottatt:
    251
    Bonuspoeng:
    63
    Opptjener en poeng og legs for billetter besilt på F&F?
     
  6. mrhaakon

    mrhaakon Aktivt Medlem

    Innlegg:
    466
    Likes mottatt:
    1,387
    Bonuspoeng:
    93
    Ja som vanlig
     
  7. RescueMe

    RescueMe Kortreist bonusjeger

    Innlegg:
    753
    Likes mottatt:
    1,420
    Bonuspoeng:
    93
    Ingen som vet når verden går under, så tør ikke booke noe utenlands... og bare redd for å bli skuffa om jeg booker noe og begynner å glede meg :(
     
    Shyneno liker dette
  8. democomputer

    democomputer Senior Medlem

    Innlegg:
    1,219
    Likes mottatt:
    5,395
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har alltid booket mer en jeg bruker, og finner stor glede i planlegging, også av ting som ikke blir noe av. Lagde mange fine planer til sommeren med bonusbilletter og SAS plus pro. Planen er å fortsette å fly SAS noen år til, så med tilgodelapp for alle bookinger er jo det så godt som refunderbart hvis man begrenser seg litt.

    K
    (Jada, ting kan kræsje, butikken gå konk osv, men er ikke mer bekymret for et par titusen i tilgodelapp enn jeg er for en halv million poeng på konto.)
     
  9. robertaas

    robertaas Nytt Medlem

    Innlegg:
    46
    Likes mottatt:
    184
    Bonuspoeng:
    33
    Litt spenning skal man jo ha i livet så jeg hoppet til og brukte en voucher... og jeg må jo begynne å tenke på neste opptjeningsperiode. Ikke mye å velge mellom om man skal reise over dammen.... man må jo unngå byer med borgerkrig og politikere som prøver legge ned politiet.
     
    democomputer liker dette
  10. runarg

    runarg Aktivt Medlem

    Innlegg:
    323
    Likes mottatt:
    695
    Bonuspoeng:
    93
    Ifølge SAS på Facebook gjelder voucher bare til 15. januar. Er det tillatt når de ikke nevner noe om det i F&F tilbudet? Ashampoo_Snap_lørdag 29. august 2020_10h37m29s_002_.png
     
    themichael liker dette
  11. themichael

    themichael EBD

    Innlegg:
    1,171
    Likes mottatt:
    3,216
    Bonuspoeng:
    113
    Det var nok min egen post på Facebook :). Som alltid klarte SAS å svare svært tydelig. Men jeg håper at noen her som har booket en avgang etter 15 januar kan sjekke under "Mine bestillinger" om voucher opsjonen dukker opp eller ikke.
     
  12. runarg

    runarg Aktivt Medlem

    Innlegg:
    323
    Likes mottatt:
    695
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg tror ikke at den SAS-medarbeideren som svarte deg vet noe om dette. Her er reglene for F&F, og når det ikke står noen dato for voucher der, må det gjelde hele perioden til 30. april! Ashampoo_Snap_lørdag 29. august 2020_10h55m12s_003_.png
     
    democomputer, trygveat and themichael like this.
  13. stigvis

    stigvis Nytt Medlem

    Innlegg:
    49
    Likes mottatt:
    35
    Bonuspoeng:
    18
    Noen som vet om det er mulig å booke F&F-pris på utreise, og ikke-F&F på retur?

    Eneste tilgjengelige returpriser i F&F er vanlig Plus smart, som faktisk blir en del dyrere enn "normalpris". Å fjerne T/R i søket fører bare til at antall tilgjengelige avganger for utreise plutselig blir til null.
     
  14. democomputer

    democomputer Senior Medlem

    Innlegg:
    1,219
    Likes mottatt:
    5,395
    Bonuspoeng:
    183
    Det er også ganske ok poeng på vip go billettene, 500 poeng til Europa og 250 til i norden, og ikke de vanlige 100 man blir avspist med på billigbilletter. Har det vært standard på F&F?

    K
     
    themichael liker dette
  15. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,111
    Likes mottatt:
    114,460
    Bonuspoeng:
    350
    Ja, du kan booke ff ene veien og vanlig andre
     
  16. October

    October Senior Medlem

    Innlegg:
    929
    Likes mottatt:
    2,080
    Bonuspoeng:
    93
    Har sykt lyst på en påsketur til California i 2021 men etter å ha lest dette om ingen voucher etter 15 januar og dagens nyheter om at vaksinen neppe kommer for fullt til våren så avventer jeg bestilling. :(

    I grunn litt synd da det var priser ned under 8k for LAX fra Oslo.
     
  17. stigvis

    stigvis Nytt Medlem

    Innlegg:
    49
    Likes mottatt:
    35
    Bonuspoeng:
    18
    Hvordan skal jeg da gå frem? Som nevnt forsvinner alle utreiser om jeg fjerner T/R fra søket..
     
  18. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,152
    Likes mottatt:
    7,897
    Bonuspoeng:
    183
    Bra med Plus også. SVG-PRG t/r til 3423 i plus, og 5250 poeng...
    Skjønner forsåvidt ikke hvorfor SVG-PRG gir 3000p en vei (klasse B,B,B), mens SVG-BER (klasse P,P,P) kun gir 1500p? Like mange stopp og kun SAS-flighter på begge søkene.
     
  19. trygveat

    trygveat Veteran

    Innlegg:
    2,945
    Likes mottatt:
    5,733
    Bonuspoeng:
    183
    Begge disse reisene skal gi 3000 poeng. 750 per leg i Norden og 1500 til PRG/BER: https://www.sas.no/eurobonus/partnere/flyselskaper/scandinavian-airlines/

    Edit: Kan se ut som at SAS har glemt å legge inn poengopptjening for BER. Ved søk på dato før ruten flyttes til ny flyplass vises riktig poengsum :)
     
    Last edited: 30. aug 2020
  20. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,879
    Likes mottatt:
    57,474
    Bonuspoeng:
    293

Del denne siden