Finner ikke noen mulighet for å se det på segmenr-nivå i appen, bare på passasjerdetaljer per leg (outbound, inbound). Ser at dattera ligger først på passasjerlisten (i appen), men det burde jo ikke bety noe. Kan ringe KS på mandag.
Inne i appen: Klikk på "Travelers" velg deg sjølv -> Edit der det står bonusnummer -> Per Flight. Funka for meg nå nettopp.
Javisst, takk skal du ha! Har hørt om denne funksjonen, men aldri testet den før. Så da er det 2-3 feil her: 1) EB var lagt inn på alle flighter bortsett fra SAS egne. 2) Når jeg da legger dem til og vil lagre, får jeg felmelding om at de ikke klarer å lagre. 3) Da har EB-nummer forsvunnet fra hele bookingen Samme med sas.no, får bare beskjed om at EBG** ikke er et gyldig nummer. Goldmail får fikse.
Jeg forsøker å utføre to forskjellige ting på SAS.no Sende inn krav via skjemaet https://www.sas.no/kundeservice/kontakt/skjemaer/krav-flyvninger/ Med resultat: Beklager, noe gikk galt. Vi har tatt vare på informasjonen fylte inn i skjemaet. Trykk på gå tilbake og se gjennom informasjonen før du prøver igjen. Og forsøker å endre en flybillett: Sorry, We couldn't process your request, please try again later or contact SAS Customer Service Har forsøkt ulike browsere og maskiner. Er det bare jeg som sliter her? edit: endte med å kansellere returen og booke ny billett. Skjemainnsendingen feilet i frontend i dag også, men det tikket inn en bekreftelsesepost med saksnummer like etter.
Har travel pass, men finner ingen muligheter for innsjekk i appen. Noen forslag? Har vært slik på de to siste reisene med Travel pass. #LettereFrustrert
Hadde slik på mitt Travelpass Spain tidligere i sommer. Var bare ikke mulig å sjekke inn noe annet sted enn på flyplassen. Aldri skjedd før eller siden.....
Hei, noen som nylig har testet og fått lagt til gratis setevalg hos KLM(KL) på CT eurobonus awardreise longhaul? Får valgt gratis seter OSL-AMS europe bizclass Under my travel i sas dukker den sedvanlige ''sorry we're unable to process your request'' både i app og på SAS.no. Tester man hos KLM/Airfrance i app så overrider den loyaltyprogram til flyingblue som andre på forumet har beskrevet. Ringer man bort til SAS så har ikke de tilgang til seatmap, men bekrefter at EBGnr ligger inne selv om det ikke ligger inne under mytrip på sas.no. Hos KLM iflg agent, så ligger EBG nr inne(grået ut og ''locked'' når man tar opp my trip uten å logge inn på klm) kunne ikke helt svare overbevisende JA/NEI på om det skal være gratis setevalg for Elite plus awardreiser på KLM world business class. Ticketclass O
Oppskriften under skal fungere for alle reiseklasser med både AF og KL. Jeg har selv testet KLM i eco og premium for penger, samt biz for poeng. Jeg har testet AF i eco, premium og biz for penger, samt biz for poeng. Gå inn på bookingen i SAS-appen. Trykk Edit. Sørg for at det ligger riktig per flight Åpne bookingen i KLM-appen og trykk på setevalg Gratis setevalg
Takk, er denne metoden jeg har benyttet. Men gir feilmelding i app. Er longhaul som er problemet. osl-ams får jeg valgt setene gratis. EDIT: Solved. etter 19. forsøk med å legge inn eurobonusnr flight-by-flight i SASapp så ville den lagre uten feilmelding. Kan bekrefte gratis setevalg på longhaul KLM bestilt med eurobonuspoeng og CT
Ifølge FlyerTalk så har SAS endelig fikset “Oops”-feilmeldingen. Så poeng-etterregistrering og administrering av pointsharing-grupper skal nå være mulig uten skript. Faktisk burde man deaktivere skriptet for å unngå problemer.
Siden dette bare har tatt fire og en halv måned å fikse dette, så er det vel bare å vente til at etterregistrering hos VN kommer på plass rundt påsketider. SAS burde gitt renter på den millionen.
Fikk velge sete på Biz med AF longhaul uten at jeg er gull i EB. For noen måneder siden krevde betaling for samme valg. Gjort på AF sine sider uten innlogging.
Noen andre som sliter med SAS sin nettside? Gjennomførte en booking, men siden sto og lastet veldig lenge før jeg fikk melding om at bookingen behandles og jeg får mail når den er ferdig. Ikke fått noe som helst, men jeg kan se bookingen på nettsiden. Prøver jeg derimot å trykke inn på bookingen, får jeg bare en blank side. I appen vises bookingen derimot. Kortet mitt er heller ikke blitt belastet enda... Er vant til at det pleier gå momentant med bekreftelse og mail osv.