Får lyst til å spørre om de trenger hjelp (dama er faktisk nabo til hovedkontoret), men tipper de ikke har råd til å betale etter millionkampanjen.
Dette stemmer ikke, jeg fikk lagt til 2 steg med biofuel idag etter at de ikke ville registreres automatisk. Dette var steg 9 og 10 som manglet. Jeg mangler fortsatt 5k bonuspoeng og 5k nivåpoeng, men stegene er registrert korrekt og 2x 500 poeng er lagt til konto.
Noen som har prøvd å bestille billetter med ‘points and cash’ i det siste? Jeg fikk det til for første (og siste) gang for noen måneder siden, men nå dukker ikke den derre skyvegreia opp som betalingsalternstiv lenger. Har prøvd på flere destinasjoner, inkludert samme destinasjon som jeg fikk det til på. Sletting av kjeks eller annen browser gjør ingen forskjell. Noen som nylig har klart å bestille?
Points+Cash lider angivelig av samme bug som diverse annen funksjonalitet på sas.no, hvor API-endepunktet for profildata slutter å fungere etter at man har bestilt en bonusreise med SkyTeam.
Jeg booket tur til New York for ca tre uker siden. Fortsatt kommer dette «forslaget» opp i appen hver gang jeg åpner den … Ser ut som de vil jeg skal fly til JFK istedenfor EWR
Er det noen andre som har problemer med Point Sharing gruppe? Jeg får feilmelding så fort jeg trykker på menyvalget "point-sharing" på SAS sine sider. Har prøvd sas.no, sas.se og sas.com. Har prøvd med telefon, PC og flere browsere. Den personen jeg har gruppe med, får også feilmelding "Oops, noe gikk galt. Vennligst prøv igjen senere." Problemet har vedvart i 2 uker, og sas support på chat og telefon sier at de har opprettet en sak hos IT, men at de ikke kan hjelpe meg ytterligere. Jeg ønsker å invitere en ny person til min point-sharing gruppe, men det går altså ikke da jeg ikke får administrert gruppen min. Finnes det en annen måte å invitere noen til gruppen min? Kan noen hjelpe meg med å lage en URL f.eks ved å generere sin egen link og bytte ut med mitt Eurobonus nummer? Man kan kanskje se i kildekoden hvordan linken vil se ut?
Har prøvd å bruke guiden det er linket til på FlyerTalk, men får fortsatt feilmelding. Mulig det er noen restriksjoner på jobb-PC'en som hindrer scriptet å kjøre? Får prøve igjen på PC'en hjemme som har Chrome.
Feilen på point share og gi bort medlemskap har vært siden 1. september for mange av oss. Anbefaler å ta dette opp med kundeservice hver gang dere har kontakt. Det er viktig å merke seg at kundeservice kan hjelpe over telefon med det meste her.
Point sharing vært nede ja i evigheter. Samt etter registrering av reisen får jeg heller ikke til? Andre som også sliter med etter registreringen? Har snakket med de chat og de skulle fixe. Ting tar jo tid.. Skulle vært sølv og skal snart fly KLM og sende gratis bagasje var planen
Hei. Fikk skriptet til å fungere på hjemme PC-en og Point-Sharing fungerte da smertefritt. Tusen hjertelig takk for hjelp!
Hei, fikk nettopp en merkelig epost fra "SAS" som ser ut ganske troverdig men så ber de der å klikke på lenken for å oppdatere personlige opplysninger. Ble litt mistenkelig og så sjekket hvilken adresse ble mailen egentlig sendt fra - se vedlegg... Nederst i selve mail står det fortsatt StarAlliance logoen
E-post har omtrent samme sikkerhetsnivå som postkort. Man kan skrive hva man vil som avsender på en e-post, akkurat som med et postkort. Så om det er noe muffens der, så kan det være et tegn på at det er noe som ikke stemmer. Men selv om adressen er riktig, så betyr det ikke at mailen er ekte.
Det er fint at du kan det, men ikke alle, derfor delte jeg dette her for å varsle. At forsøket er såpass rettet mot EuroBonus kunder er også noe i hvert fall jeg har ikke hørt om før.
Hvis du er usikker er det bare til å logge inn på SAS og sjekke hva som ligger inne av opplysninger og eventuelt oppdatere det som mangler. Hvis du fortsatt er usikker så kan du slå på tråden til SAS og høre om det er en reell epost. Det skal dog sies at SAS i blant sender ut eposter som fremstår som svindel fra litt rare epostadresser. Jeg og @milehigh hadde en situasjon i fjor hvor det viste seg at vi hadde kjøpt vouchers fra en som hadde brukt et kort som var stjålet. Da kom det en veldig kryptisk epost som viste seg å være fra SAS sitt antisvindel-team. Kundeservice kjente ikke til denne avsender-e-posten og mente man ikke skulle gjøre noe.