Det er jo en kjent sak at SAS IT kan gi mange rare resultater. Ofte kreves nye innlogginger, for min egen del feks til Travelpass - som fortsatt heller ikke er modernisert vekk fra classic.sas.no. Omtrent 1 av 3 ganger så fungerer det å bestille Travelpass reiser på nettsiden, men altså ofte ikke. Akkurat nå er det "502 bad gateway" uansett hva man prøver for å få kontakt med sas.no...
Har fått 505 bad gateway mange ganger de siste par ukene. Venter litt, så kommer jeg inn igjen. Må ofte logge inn flere ganger for å få tilgang til poengene, eller refreshe nettsiden et par ganger da det kommer "vi har ikke tilgang til Eurobonus-detaljene". Maks irriterende når man skal booke bonusreise. Utrolig mye tull med den nettsiden for tiden?
Ja, det virker som de sliter ekstra for tiden... Har sett samme ting om at poengene ikke kommer opp, men 2.3 refresh funker alltid. Det var verre mens nettsiden var totalt nede,
Er det noen som har opplevd følgende feilmelding når de prøver å endre en Eurobonus booking (innenriks): Mobilnr er korrekt (norsk standard: +47xxxxxxxx). Er korrekt både i profilen og i bookingen. Når jeg klikker på "Tilbake til Min bestilling" kommer "Bad getaway" feilmeldingen. Slikt har det vært siste to dager.
Har vært slik lenge. Jeg har gitt opp å få akkurat det til å fungere ifm endringer av bookinger på sas.no. Nummeret mitt er riktig registrert, men SAS feiler alltid. Forsøkte 0047xxxxxxxxx også, men det fungerte ikke noe bedre. SAS er veldig ivrige på å sende ut SMS hver gang jeg flyr, med alt fra innsjekking dagen før, gate info, og videre til forsinkelser og gate closing++ Bra det, bedre med for mye heller enn for lite info, men de kan i alle fall ikke påstå at de ikke kjenner mobilnummeret mitt
Får opp denne nå selv når jeg prøvde endre booking, og svensken på gulltelefon fant "tyvärr inte" det jeg fant på nett.
SAS IT slår til igjen. Booket en reise i dag, og etter ferdig booking får jeg denne: Svarer selvsagt JA, og går gjennom et par standard spørsmål som ikke gir noe som helst for de som mottar svarene (såvidt jeg kan skjønne.) Undersøkelsen åpner seg i en ny fane, og når jeg er ferdig så kommer jeg tilbake til fanen med bildet over. Det går ikke an å lukke spørsmålet med krysset, det skjer ingenting når jeg trykker "nei", og hvis jeg trykker JA kan jeg ta undersøkelsen på nytt. Tommel opp!
Kan være en systemfeil da, som det er med noen vouchere… https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/QxxzzP/sas-vouchere-utloeper-foer-tiden-rent-roeveri
Siden det står "hej", ville vel naturlig alternativ til å delta være "nej"? Hilsen fra Sverige SAS = Svensk, Alt Sammen
Bare jeg som har fått denne feilmeldinga i dag? "Vi har dessverre problemer med å hente dine EuroBonus-detaljer. Du kan få tilgang til all annen informasjon i profilen din." Får ikke opp noe info om EuroBonus (poeng, historikk osv) i verken nettleser eller app, og får ikke til å booke bonusbilletter.
Samme her i hele dag. Avbestilte en reise for å booke en annen, men har ikke fått tilbake poengene, og får uansett ikke booket den nye..
Det er nok Erna sin skyld, som alt annet. SAS IT samarbeider nok med myndighetene for å unngå unødige utenlandsreiser ….
Liten "error" etter at sas fornyet sidene sine litt ,for 2 uker siden. Det står kjøp "Go Smart" og få flere poeng med på kjøpet,men det får du IKKE på de billigste reisene,se eks under.
Får ikke endret bestilling. Får samme feilmelding i flere ulike nettlesere. Noen som vet om en løsning.
Hvist du har en VPN så prøv med noen andre iP-ér. SAS har vært sånn siste 3 dager,som jeg har sett uten VPN. Når det se sagt. Jeg får alltid er slik en,se bilde, greie,når jeg BRUKER VPN på visse iP-ér. Dette er ellers i året,og ikke sånn det har vært i de siste dagene UTEN VPN.