Nei, du ser jo at det står "logg inn" i hjørnet. Har du meldt fra til SAS? Og det er jo en enkel sak å ringe inn, siden det tydeligvis ikke fungerer på nett.
Men har du prøvd å booke som ST-reise med kun SK-legs, for så å ringe inn for å korrigere prisen? Eventuelt prøvd å booke via telefon om du finner KRS-CPH og CPH-BKK? Jeg finner også billetter på nettsiden for poeng, samt kan booke for cash både på nett og i app på KRS-CPH.
Før sommeren opplevde jeg en lignende feilmelding hver gang jeg innlogget søkte etter poengbilletter. Ikke helt den samme, men noe ala «poengsøk fungerer ikke for øyeblikket. Vennligst prøv igjen senere». Trodde selv at det gjaldt alle, med når jeg ringte inn for å bestille og agent ikke fikk til å trekke poeng/skatter, fant hun ut at EB-profilen min hadde blitt sperret for poengbruk og autentisering, uten at jeg eller noen andre hadde fått vite det. Agenten måtte få hjelp fra HQ IT for å åpne profilen min igjen, og poengsøk fungerte like etterpå. Vil være verdt å sjekke ut, siden andre rapporterer at de kommer igjennom.
Er det ett Jeg tviler på at det er tilfelle hos meg, siden jeg kan booke andre steder som til USA. Denne feilen slår også ut når jeg gjør partnersøk og får opp Saudi Arabian Airlines opp også prøver jeg å booke dem. Det betyr at alle treff med Saudi Arabian Airlines er falske treff jeg må ignorere. Jeg kan fint booke andre flyselskap, men siden Saudi Arabian Airlines ikke er ledig, så er India praktisk talt kuttet av kartet for min del, og jeg er glad jeg ikke måtte ha stresset med CT-Billett i år, det hadde gått helt på trynet. Men jeg skal sjekke partersøk, men de gir ikke tilgang på Premium Eco, men skal teste om jeg kan booke SAS Billetter der og se om jeg får refundert overskuddet der.
VS flyr til tre indiske destinasjoner, og pleier å ha mye ledig. Husk å legge til VS-flightene først om de ikke dukker opp når KRS-X-LHR er lagt til. På andre søk fant jeg ledige billetter på vilkårlige datoer i januar t/r LHR-DEL. Det kryr også av seter fra KRS til LHR, både med KL og SK. Det er lett som en lek å komme seg til India om man ikke gir opp ved første hinder. Jeg har booket SV fire ganger og aldri sett spøkelsesbyer med dem, så du burde kunne booke disse på telefon om du ikke får booket på nett (som for øvrig aldri har vært et problem heller).
Har prøvd nå siden i går å booke denne reisen, men får feilmelding hver gang. Uansett hvor ejg prøver fra (PC, mobil osv). Bestilte par andre, og de gikk gjennom uten problemer. Kan det være fordi det er Widerøe flights her? Edit: I det jeg la ut denne prøvde jeg med incognito, uten å være logget inn. Da gikk det gjennom...
Er det bare jeg som sliter med å finne når ny opptjeningsperiode starter på de nye nettsidene? Vet jo godt når min egen er, men nå skulle jeg sjekke for en i familien. Kanskje jeg må logge meg selv ut av sas-appen, logge inn og sjekke der
Finner det heller ikke på nett.. Letteste er vel å be familiemedlemmet sjekke i sin egen app. Jeg har skrevet ned perioden for alle de jeg bryr meg om i en Password Manager.
Det blir litt vanskelig når familiemedlemmet ikke har egen mobil, men ja.. finner det vel ut på et vis.
Flere som får feil når man prøver å søke på sas bonus, får feilmelding om at noe feil har oppstått både på nett og mobil…
Forsøker booke en CT billett med skyteam på nett, datter på 11 år vil ikke systemet godkjenne. "Alder samsvarer ikke med passasjertype." Skal ikke barne billett gjelde til og med det året barnet er 11 , dvs frem til 12 år? Får samme feil om Forsøker endre til voksen.
Barnebilletter gjelder ikke med CT med Skyteam. Det er kun rene SAS man får poengrabatt for barn. Det skal funke hvis du booker for 2 «voksne»