SAS Mastercard Premium (samletråd)

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av dkvt, 13. mai 2017.

1. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,717
    Bonuspoeng:
    293
    Det er en gledens dag for meg. SAS har trykket på den berømte linken og jeg har nå både fått et premium-nivå og fått frem MC-kampanjen på sas.no. Det er altså mulig folkens!!

Og jeg kan også bekrefte (som vi visste fra før) at man får doble poeng for kjøp i appen.

WilliamGjersvik liker dette
  2. Flight Cancelled

Flight Cancelled Bonusjeger

Likes mottatt:
    3,878
    Bonuspoeng:
    113
    Tenkte å kreve rente på poengene tilsvarende deres rente på kortet pluss et lite overtrekksgebyr jeg... ;)

Betaler jeg for sent må jeg betale ekstra. Bare rettferdig om de må gjøre det samme.

holmen, Misterix, DanH and 1 other person like this.
  3. joaenzo

joaenzo Medlem

Likes mottatt:
    53
    Bonuspoeng:
    18
    Regner med at første faktura den 20ende må betales før poengene detter inn :)

4. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Uten å ha vært i kontakt med SEB så tror jeg nok det er riktig det som @joaenzo sier, nemlig at poengene først detter inn når første faktura er betalt og følgelig så kommer det ikke noe poeng før tiende august. Selv om man har betalt inn med en gang og ditten og datten tror jeg ikke det har noe å si. Så om ingenting dukker opp innen tiende august tror jeg vi heller får sette igang med hylekor :)

5. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,717
    Bonuspoeng:
    293
    Det er ingen grunn til at de plutselig skal holde på poengene til fakturaen er betalt. Mine har alltid kommet helt i starten av måneden når fakturaen er blitt generert.

OttoL liker dette
  6. Blaa

Blaa Veteran

Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har fått MC poeng for juli, datert tidlig i juli på mine EB sider, men er likevel litt usikker på om det bare er poengene fra det gamle MC og ikke Premium MC. Må sjekke når jeg kommer hjem fra jobb.

7. Rune

Rune Medlem

Likes mottatt:
    81
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg betalte første faktura 20. juni og fikk poeng/velkomstpoeng allerede 2. juni da jeg fikk kortet i en testfase en uke før de fleste andre. Nå har jeg heller ikke fått poeng siden det, så det er åpenbart en feil et sted som rammer alle. Jeg fikk for øvrig en kontaktperson hos SEB, og hun har fått en mail fra meg nå med beskjed om å sjekke opp.

Baldrick liker dette
  8. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Ja da har jeg ikke noen andre logiske forklaringer å komme med :)

9. view

view Veteran

Likes mottatt:
    2,042
    Bonuspoeng:
    113
    AMEX, til sammenligning, krever ikke at faktura betales, de lager faktura og så betaler ut poeng i løpet av de første par virkedagene hver måned. SAS MC/SEB har jo gjort de samme med det gamle World MC kortet, så ser ikke helt hvorfor de skulle endre på dette nå. Antar det er bug/problem hos SAS/SEB eller begge.

10. Fideco

Fideco Medlem

Likes mottatt:
    213
    Bonuspoeng:
    43
    Nå har jeg fått en drøss poeng fra mastercard reward. Totalt 4 overføringer av forskjellig størrelse. Alle er datert 4 juli.

DanH liker dette
  11. DanH

DanH Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,980
    Bonuspoeng:
    113
    Samme her :cool:
    Edit: ser de har oppdatert Fly Premium saldoen min også.

12. Chrisljo

Chrisljo Veteran

Likes mottatt:
    1,989
    Bonuspoeng:
    113
    Samme her, ser ut som velkomstbonusen var en av dem. 1000 basicpoeng er det også blitt.

13. Edin

Edin Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    747
    Bonuspoeng:
    93
    Så herlig. Da var det 10 000 poeng i "sign on fee" + noen tusen i brukspoeng + noen tusen i kampanjepoeng juni-august i boks. Jeg var faktisk nede i 812 poeng etter siste CT-booking, så fint å få nye 25 000 inn igjen.

Med litt bonusfeber føler man seg naken uten en god poengsaldo.

14. nissen

nissen Medlem

Likes mottatt:
    194
    Bonuspoeng:
    43
    28214 poeng inn på konto i dag. datert 4 juli som nevnt over :)

15. chberge

chberge Medlem

Likes mottatt:
    241
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg har også fått, men under bonusen på 10000 poeng står det "Basispoeng" hos meg!

16. Flight Cancelled

Flight Cancelled Bonusjeger

Likes mottatt:
    3,878
    Bonuspoeng:
    113
    Har enda ikke mottatt 1000 grunnpoeng. Har noen andre her fått det?

Står som grunnpoeng her og, men antall grunnpoeng står fortsatt på det samme. :) Så det er nok bare ekstrapoeng, som det skal være.

chberge liker dette
  17. Edin

Edin Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    747
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har fått 1000 grunnpoeng på grunnpoenglinja på SAS-appen. Og har ikke vært på flytur.

18. chberge

chberge Medlem

Likes mottatt:
    241
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg har en følelse av at grunnpoengstatusen min bumpet 10k poeng nå altså. Er nok selvsagt en feil, men jeg var også en av de som var "rammet" av forrige feil, så kan jo være en pågående greie. Men da retter det seg vel seg selv opp etterhvert :)

19. Mg15

Mg15 Medlem

Likes mottatt:
    244
    Bonuspoeng:
    43
    Da har poengene kommet her også. Akkurat brukt 190.000 poeng, så det var på tide med litt påfyll:)

20. Anton80

Anton80 Senior Medlem

Likes mottatt:
    514
    Bonuspoeng:
    93
    Tikket inn totalt 50.000 points :)
    Fått 1000 mer i basis... selv om velkomsten også står som basis, så har ikke denne økt i praksis.

chberge liker dette

Del denne siden