SAS og Scandic med samarbeid

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Lars J, 17. okt 2024.

1. Subsea

Subsea Nytt Medlem

Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Blir lett å få EBG hvis man får det på nivå 5 i det minste

Frode789 liker dette
  2. Asbjorto

Asbjorto Bitt av basillen

Likes mottatt:
    99
    Bonuspoeng:
    18
    Scandic Friends har jo akkurat «relansert» (=devaluert) alle fordeler og nivåer med katastrofale resultater. Jeg er Best Friend: ikke fått gaven de lovet, ingen ekstra hilsen på rommet lenger, ikke en gang en mail med velkommen til å være vår beste venn…. Om man kan matche Best til Diamant er jo det hyggelig, men tviler vel på det og ellers er lifetime gold i boks for min del. Scandic har ekstremt varierende hotellet etter min erfaring: i Stockholm foretrekker jeg Continental. Bør ALDRI på Grand Central igjen, og skal man kunne jobbe på rommet så er ikke Downtown Camper noe: alt for mørkt og bare bitte lite skrivebord. Med erfaringen fra «forbedringen» av Scandic Friends friskt i minne vil jeg ha svært lave forventninger til hva dette samarbeidet skal gi av fordeler for oss reisende

Frode789 and ME262 like this.
  3. oslo.to.unknown

oslo.to.unknown Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    156
    Bonuspoeng:
    43
    Nysgjerrig på hvorfor man ikke heller fant tilbake til eksen og laget et samarbeid med Radisson

Cumulus, Bolle, Frode789 and 3 others like this.
  4. lohelle

lohelle EBD

Likes mottatt:
    386
    Bonuspoeng:
    63
    Radisson Rewards er vel nok devaluert allerede.. Bestille med EB, sure.. Vi kan vel allerede overføre Radisson-poeng til EB.

Radisson devaluerte krafig sine tiers nettopp, og i tillegg så har de kastet VIP-status etter massevis av status-matcher med SAS allerede, samt flere banker sine kundeprogrammer.

5. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,721
    Bonuspoeng:
    293
    Det kan jo være at de ønsket samarbeid med en kjede som har litt flere hotell i skandinavia enn Radisson har

Chrisljo, Storbaba and Rapolo like this.
  6. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    9,134
    Bonuspoeng:
    183
    Enig, og Radisson har alle fall endel bra hoteller - der Scandic med under en håndfull unntak har jevnt lav/middels standard.

Scandic har slitt, og allerede kuttet programmet og rotet til mye. Det var enkelt for dem å "ligge med" SAS (deres egen ordbruk).

Radisson har også skrapet bort de fleste fordelene med status, men har kanskje en brukbar kundemasse pga mer solide hoteller enn Scandic. Pluss mye konferanse.

7. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    5,959
    Bonuspoeng:
    183
    Scandic Bystranda er i hværtfall en drøm for dere som ønsker å feire Palmesus :)

8. lohelle

lohelle EBD

Likes mottatt:
    386
    Bonuspoeng:
    63
    Med litt ettertanke så hadde nok likevel Radisson muligens være beste alternativ ja. Siden de har "ok" nok dekning i Norge, men såklart også hoteller i Europa generelt. Scandic bruker jeg aldri.

tobeornot999 liker dette
  9. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    9,134
    Bonuspoeng:
    183
    Ikke noe å si på beliggenheten.

Men lite Palmer og enda mindre Sus.

Om man ser bort fra en litt susete Marius, som kanskje ikke får lov av mamma å dra dit lenger...

Spielhaug and kiev like this.
  10. a3t

a3t Medlem

Likes mottatt:
    207
    Bonuspoeng:
    43
    Hva tror vi blir match til diamant da? Bruker mye Scandic, så dette blir intressant.

Del denne siden