Kanskje nyheten om at Reitan kommer inn i Spenn var det som fikk SAS/Scandic til å få ut fingeren? Eller var det bare tilfeldig? Jeg hopper iallfall gladelig over til Scandic (og Radisson) når Spenn er dritt, og Reitan i tillegg kommer inn på eiersiden.
Da er jeg Sandic nivå 6. Jeg antar at jeg må booke som Scandic medlem og ikke via hotels.com for å få fordelene som Scandic medlem? Da blir spørsmålet om man skal booke via hotels.com for å få trumf og gratis-netter eller som Scandicmedlem?
Burde vi ha en egen tråd nå hvor det er best frokost i de forskjellige byene? Jeg aner virkelig ikke hvor de har god frokost i Oslo, men Nidelven og Ishavshotellet kjenner vel alle til?
Får virkelig håpe Scandic kommer på Trumf netthandel eller via SAS for litt ekstra opptjening. I likhet med mange her på forumet hopper jeg over fra Strawberry, må bare bruke opp de siste poengene mine der først.
Må SAS og Scandic konto ha samme epost? Får ikke matchet, og det er potensielt det eneste som avviker.
Ser ut som expire date er SAS opptjeningsperiode + 3mnd grace. Er det for meg ihvertfall. Stemmer det for deg? Dersom du har kvalifisert til nye 12mnd EBD antar jeg at du får nye 12mnd varighet på torsdag.
ah... Stemmer det, grace peridoen utløper i morgen. Er EBD for kommende periode og kommer nok til å fornye for 2027 ila sommeren. Kult.
Hehe, det var veldig kort da. Jeg har til utløp på grace i oktober. Så det stemmer med EB-perioden min.
Høres fornuftig ut. De to Scandic-hotellene like ved Oslo S er vel fort hete kandidater hvis man benytter kollektivtransport til jobb, da er det raskt å svinge innom.
Akkurat nå er det 7,8% Trumf når man booker hotell via hotels.com og 3,1% Trumf når man booker direkte hos Scandic. I tillegg får man hver 10. natt gratis når man booker via hotels.com. Fordeler ved å booke direkte hos Scandic: 3,1% Trumf Ca 10% rabatt ift prisen på hotels.com Bonuspoeng som kan brukes til bonusovernatting eller konverteres til EB. Oppgradering rom Tidlig innsjekk / sen utsjekk Kommer folk til å bli booke via hotels.com med Trumf eller direkte hos Scandic med Trumf? Jeg skal booke et hotell i Købehavn i nærmeste fremtid og usikker på hva jeg bør velge. Heller mot hotels.com