SAS / SkyTeam - Har jeg Lounge tilgang? (Hovedtråd)

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Misterix, 23. sept 2017.

1. paron

paron Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,194
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg var innom den loungen i april. Absolutt ingenting å trakte etter! Bra lokaler, men elendig på mat og drikke.

2. jonvegard

jonvegard Medlem

Likes mottatt:
    143
    Bonuspoeng:
    33
    Noen som vet om SAS gull kommer inn på Berlin Tegel loungen ved B17? Ser loungebuddy kun lister denne og ikke Berlin Tempelhof som SAS lister på sin nettside.

3. avis

avis Senior Medlem

Likes mottatt:
    68
    Bonuspoeng:
    28
    Nei, det er kun Tempelhof som gjelder. Sist jeg var i Berlin kom jeg ikke inn på Tegel, men ble henvist til Tempelhof-loungen.

4. sunshine

sunshine Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,805
    Bonuspoeng:
    93
    Lenge siden vi har reist (kun sølvmedlem), men endelig skal fruen og jeg på tur uten arving. Har AF biz på langdistanse ut fra Paris, reisen starter i Oslo med en mellomlanding i København. Har jeg lounge i Oslo og København?
    Hvilken lounge er mest hensiktsmessig på CDG?
    Har premium gjennom Nordea, hvilken lounge er «best» i MEX? Reiser økonomi på aeromexico på flying blue poeng

5. Rapolo

Rapolo Veteran

Likes mottatt:
    9,349
    Bonuspoeng:
    183
    Hvis du flyr biz fra OSL og CPH har du lounge. På CDG er det AF-loungen på den terminalen hvor flighten din går fra som gjelder. Du kommer ikke inn på ‘feil’ terminal.

Nordlands liker dette
  6. TravelAddict

TravelAddict Medlem

Likes mottatt:
    341
    Bonuspoeng:
    53
    Hei, vi skal ut og fly snart og med oss har vi ei på 12 år som ikke er i familie. Hvis hun går mellom meg og familiemedlemmer får vi henne inn i SAS loungen på Gardermoen? Hun er ikke på samme booking da vi ikke skal tilbake sammen. Jeg er gull og har med 2 familiemedlemmer.

7. Cumulus

Cumulus Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    572
    Bonuspoeng:
    93
    De gangene jeg har hatt med familie i lounge har jeg aldri opplevd at de har spurt om dokumentasjon på det. Du velger familie på touchskjerm og så kan inntil 4 ekstra gå inn.

TravelAddict liker dette
  8. TravelAddict

TravelAddict Medlem

Likes mottatt:
    341
    Bonuspoeng:
    53
    Takk for svaret :) Da satser jeg på det. I verste fall så betaler vi bare inngangen for henne.

Cumulus liker dette
  9. turaga008

turaga008 EBD | OWS | *AG

Likes mottatt:
    631
    Bonuspoeng:
    93
    Min søster skal fra CDG - OSL i SAS økonomi. Hun har EBG og lurer på om hun har tilgang til Air France loungen på Terminal 2E? SAS sin egen oversikt nevner jo bare Extime Loungen, men jeg er ganske sikker på at hun kommer inn i AF loungen som EBG, men lovte å høre med folket på forumet :)

10. Krjemb

Krjemb Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,914
    Bonuspoeng:
    93
    På CDG er det kun tilgang til Loungen fra den terminalen/hallen man reiser fra. For SAS sin del blir det dermed kun Extime som gjelder.

11. turaga008

turaga008 EBD | OWS | *AG

Likes mottatt:
    631
    Bonuspoeng:
    93
    Ah det gir mening, ser jeg blingset på 2E/B. Hun reiser fra 2B, så klart, da blir det Extime. Blir fint når CDG endrer navnene til terminalene forsåvidt :p

Del denne siden