Vi endte opp i Monteverdi. Ikke så mye å skryte av nei. Heldigvis ikke så langt til gate, så det funka for oss.
Monteverdi har iskrem, espresso og italiensk øl - kommer langt med det Men ja ikke sats på lunsj her..
Jeg brukte 'klipp' via kredittkortet. Da jeg var der høsten 2023 var det kun noe chips, kjeks og tørre kaker, samt noen beger med youghurt. Hyllene var generelt tomme. Loungen var også fylt til randen med folk til et punkt der det knapt var plass til alle sammen. Det er mulig vi var uheldige, men det er absolutt ikke verdt å dra tidlig til flyplassen for denne loungen.
Hei, sitter å lete etter flybilletter til BKK nå i August. Ønsker først og fremst å reise med SAS siden jeg har nylig blitt Diamond. Men det er så vanskelig å finne billetter med SAS. Så jeg lurte på hvis jeg reise med et av Skyteam, f.eks KLM eller AF, får jeg brukt de fordelene som jeg har som Diamond kunder hos SAS?
Ikke så rart du ikke finner noe siden SAS ikke flyr til Thailand i august. Med andre selskaper i Skyteam får du samme fordeler som Skyteam Elite plus. (Samme som EB gull får). Fast track, lounge, ekstra bagasje og prioritert boarding samt gratis setevalg
Var ikke klar over at Turkish hadde lounge i Drammen, noen erfaringer derfra? Kan jeg ta med en venn?
Jeg fly på SAS Business Flex fra Barcelona 30. september. Det står på nettsiden til SAS at jeg har tilgang til Pau Casals VIP Lounge i Terminal 1. Spørsmålet er om det er noen restriksjoner på når jeg kan ankomme loungen. Jeg antar han jeg besøker vil ha meg ut tidlig. Flyet går kl 19:00. Kan man gå ut og inn av loungen?
Det ser òg ut til at SAS har sitt eige avlukke der, SK in Well. Er Well eit nytt loungekonsept hos SAS og har nokon erfaringar derifrå?
Du har i utgangspunktet adgang 3 timer før avgang, men det overholdes ikke alltid. Noen steder er det uproblematisk å gå ut og inn igjen, men spør før du går ut i tilfelle.