Du må gå i Sas utenlands lounge og be de i skranken sjekke for deg hvor lang tid det er gjennom passkontrollen om du vil dra lounge besøket langt ut i tid Holder som regel gå når det lyser opp boarding
Det kommer vel litt an på hva man er ute etter. Maten på The Loft synes jeg var dårligere enn SAS-loungene til og med, men mulig jeg hadde uflaks med tidspunktet på døgnet jeg var der. Drikkeutvalget var derimot veldig bra og dusjen anbefales!
Flyr fra BCN til OSL med madamen og datter (over 18) i dag. Ser at det ikke finnes noen *A lounge. Noen som har fått med to gjester med Loungekey fra SAGA? Det står maks 1 gjest i vilkårene for de tre tilgjengelige loungene.
Da kan jeg svare meg selv i tilfelle noen andre lurer på det samme. Fikk først beskjed om maks 1 gjest, men med litt dragemassasje skled vi gjennom på Sala VIP Pau Casals alle tre.
Du kan kjøpe tilgang for cash via LoungeBuddy. Enten for 1 eller så mange du vil. Dette teller da utenfor status du har, altså hele verden kan kjøpe tilgang hvis dem vil.
Ok. Du har helt sikkert rett. Tenkte det var lounge policy som gjaldt. På BCN er det i hvert fall ikke mulig å kjøpe tilgang:
Om jeg har forstått det riktig kan jeg ta med meg max 1 gjest inn på lounge med star alliance. Tenker da loungen i BKK. Men er det mulig å betale for resterende? Reisedetaljer: Tur: OSL-BKK + BKK-LHR Kabin Klasse: ECO Flyselskap : Thai (bestilt med eurobonuspoeng) Program: Eurobonus Status Nivå: Gull (kona har sølv) Reisefølge: 2 voksne + 2 barn + baby
*A Gold = 1 gjest + barn under 2 år (usikker på om det gjelder en eller flere barn). Eventuelt kan dere kjøpe inn alle sammen i andre Lounger enn Thai sine via f. eks LoungeBuddy, LoungeClub etc.
Thaiene er litt meir flexible en til dømes LH på dette. Men du kan prøve å sette att dei to ungene utenfor loungen, så tipper eg dei får bli med inn
Sitter i skrivende stund ombord i denne her fra CHQ til CPH. Blir 3 timer venting der før reisen går videre til SVG. Fruen er EBG, vi reiser i GO, kan vi alle 4 stikke på Loungen og fråtse litt? Jeg erindrer å ha lest at dette skal være mulig, men klarte dessverre ikke finne det igjen akkurat nå
SAS EUROBONUS DIAMANT ELLER GULL Hvis du er EuroBonus Diamant- eller Gull-medlemog reiser på en flygning med SAS, Widerøe eller Star Alliance, har du tilgang til alle SAS Lounges ved avgang. Du må fremvise et ombordstigningskort fra samme dag med avgang fra den lokale flyplassen. Du kan ha med deg én gjest eller opptil fire familiemedlemmer (ektefelle/partner/foreldre/barn). Gjesten(e) må også vise frem boardingkort for samme dag for en flygning med SAS eller Star Alliance med avgang fra den lokale flyplassen. Hvis du har en flygning med Widerøe, må gjesten(e) også reise med Widerøe. Hvis du er EuroBonus Diamant-medlem og ankommer med en SAS-flygning, har du tilgang til SAS Lounges ved ankomst. Du må vise frem boardingkort for samme dag med en SAS-flygning med ankomst på den lokale flyplassen. Du kan ha med deg én gjest eller opptil fire familiemedlemmer (ektefelle/partner/foreldre/barn). Gjesten(e) må også vise frem boardingkort for samme dag med en SAS-flygning på den lokale flyplassen.
Dere flyr FRA CHQ? Der har nok ikke SAS noen lounge. Da blir det ikke. I tillegg til det @Misterix skriver, så har EBG innehaver og 1 -en- gjest også adgang i * A lounger der dette finnes, når man flyr * A. Så, f.eks din fru og deg kunne gått i loungen (men ikke ungene), om *A hadde hatt lounge på CHQ, noe jeg dog betviler at de har.