Er det lounge (for Biz-passasjerer) innenfor passkontroll på CPH? Flyr til USA imorgen. Er ikke EBG/EBD.
Sikkert for sent for @indahla sin del, men dette er en bedre link enn den over siden den spesifiserer adgangsregler: https://www.cph.dk/en/practical/workspaces-and-lounges/eventyr-lounge Antar at tilgang for enkelte (Premium) passasjerer hos Norwegian er utdatert info
Har akkurat gått igjennom passkontrollen og venter på boarding. Så hadde jeg hatt tilgang så hadde muligheten vært der nå. Men ikke verdt de 250,- for meg
Enig. Spesielt ikke siden det er danske kroner som er eksepsjonelt dyre for tida. Men kunne jo være du hadde priority pass eller loungekey
I tillegg så er det etter passkontrollen på C-gates, så det hadde funka dårlig når flyet går fra E-gates.
Skal til Tokyo i høstferien med familien (2voksne, 3barn) med Lufthansa. Mellomlanding i Frankfurt/Munchen. Booket som bonusreise (økonomi). Er Eurobonus gull. 1. Jeg kan ta med meg hele reisefølget på gull-lounge på Gardermoen? 2. Men skulle gjerne vært innom lounge i Tokyo også. Jeg kan ha med en ekstra gratis om jeg leser vilkårene rett. Men kan jeg bare betale for mine 3 barn i tillegg?
Tips til Lounge på LHR? Lander med ANA F på terminal 2 og skal fly videre med SK «Biz» fra samme terminal. Er kun EBS.
1. Ja, det skal være opptil 4 familiemedlemmer. 2. Nei, flyselskapets lounger pleier ikke å ha kortterminal.
Du lander på terminal 2b. Prøv å gå gjennom transfer security her hvis mulig siden de beste loungene (SQ, AC og UA) er der. Som regel er derimot transfer security i 2b stengt og du må gå helt til hoveddelen av terminal 2 for å komme gjennom til departures. Isåfall er LH sin lounge nærmest, men du kan også gå den 10-15 minutter lange gåturen tilbake til 2b hvis du har god tid. Du skal komme inn på alle fire med SAS-boardingpasset med mindre noen av dem er Coronastengt.
Blir nok helst LH sin, det - inne i 2 etasje over hovedområdet på T2 departures. Har du endel tid på hånden, så tar det ca 10m med rask gange hver vei til/fra T2B, som har bedre lounger som andre har nevnt i tråden. Ingen hindre underveis annet enn at det er litt avstand å gå - så jeg anbefaler å prøve dem ut hvis du har tiden. Med SK biz billett slipper du inn i dem alle. Men uten *A gull kommer du ikke inn i innerste del av LH loungen (Senator/*A gold only).
Jeg har 3t50m mellom flyvingene så rekker nok 2b. Må også få boardingkort for LHR-OSL (fikk ikke det hos ANA). Tips om hvor jeg gjør det enklest? Og hvilken av de tre på 2b vil dere anbefale?
Det er en gang non-Schengen, altså etter passkontroll, fra C-gates til E-gates, så fint å besøke Eventyrloungen før E-gates. Man bare går i 2. etasje over D-gates.
Har muligens en formiddag på CPH før SAS busser oss til Newark. Har Prioritypass, Biz/plus og EBG. Er det vits å dra 5 stk fra SAS loungen via Eventyr, eller ville dere bare «tsjilla» hos SAS?
OSL-TRD i dag 17:00 med SAS. I følge det jeg finner av info på OSL er det kun SAS sin lounge som er et alternativ på innland. Har bare EB sølv. Har ledige visitt på Saga (Loungekey), men den kan vel ikke brukes her? Jeg må i så fall kjøpe access?