Fått samme e-post, og kommer til en side som sier at de IKKE har noen tilbud. Hvordan klarer de å få til dette…er det ingen som tester løsningen/lenken før den blir lansert mon tro.
PS! om du ikke allerede har funnet det ut, så fungerer det nå Men om det er så gode tilbud vet jeg ikke
Så ingen kupp sånn umiddelbart. Mangler 15k statuspoeng til Diamant så må vell lufte vingene litt før 31. Aug (årets sommerferie går med norwegian - var desidert billigst og med direkte flights)
Ser ut som dette er en egenpriskategori på SAS i denne kampanjen, som kalles SAS For You. Finnes både en Light kategori med veske under setet og en Smart For You med bagasje. Da blir det litt usikkert hva dette kan gi av poeng, men ser for meg neppe mer enn Go Light/Go Smart. Til info fant Light billett til LHR for 478, så ikke helt sjukt tilbud og som vanlig skal du slite med å finne samme prisen hjem
Fikk den samme som EBG, først nå idag. Personlig link. Men funket fint uten all sporingsinfo også: https://www.sas.no/special-offers/loyalty-pays-off/ Ingen store kupp der jeg søkte litt rundt. Men "SAS for you" med fordel av bagasje, sammenlignet med Go Light. Som gull trenger jeg ikke dette, fordi jeg selv med vanlig Go Light får håndbagasje inkludert. Og aldri reiser med mer enn carry-on. Hvis man skal sjekke inn kjøkkenvasken, er det litt billigere enn å kjøpe billett som inkluderer innsjekket bagasje på annen måte. PS: passord er SOMMERBONUS
Fikk bestilt en Plus Smart til Malaga med 300kr rabatt i høysesong, men den sto som vanlig billettype, ikke "For You". Hvis man uansett skal bestille billett er det altså lønnsomt å sjekke selv om det ikke ser ut som tilbud ved første øyekast Hvis ryktene stemmer om at det straks innføres baggasje for EBS+ på Light, og denne mailen bare går til EBS+, er det kanskje ikke noe å skrive hjem om uansett
Secret Flying melder hyggelige priser på Premium Economy i sommer/sensommer. Avreise: OSL Mellomlanding: ARN (noen outgoing only) Destinasjoner: NYC/IAD/ATL/ORD/BOS/SFO Pris: €545-567 Må være borte ca 7 dager slik jeg leser det Eks 18-25/8 OSL-EWR, EWR/JFK-OSL 6982 NOK Plus Smart
Under 7k for t/r ons/tors/fre - søndag også, fin MR/helgetur. Lett å finne på google flights og prisen finnes hos sas.no også. fra midten av august og hvert fall ut september. Ikke nødvendig å dra innom ARN. K
Dra heller til SEA om målet er MR - noen tusen flere statuspoeng inn på konto til samme pris. F.eks. OSL-CPH-SEA-CPH-OSL 19-21 september til kr. 6980 i Plus Smart, gir 13.400 statuspoeng.
25 % RABATT PÅ POENGREISER La poengene dine ta deg med på din neste reise! Nå får du 25 % poengrabatt på bonusreiser på flyvninger i hele SAS-nettverket. Tilbudet gjelder enveis- og tur/retur-reiser i SAS Go Bonus, SAS Plus Bonus og SAS Business Bonus. Og som vanlig får barn 2–11 år 50 % på poengprisen, selv på allerede rabatterte priser. Bestill senest 18. mai 2025 Reiseperiode: 13. mai – 30. september 2025 https://www.sas.no/special-offers/poengrabatt/
Har en reise i august som jeg bestilte for en god stund siden, men som ville blitt en del billigere med denne kampanjen. Er det noen som kjenner til om det finnes triks for å få poengprisen rekalkulert med kampanjen uten å faktisk gjøre noen ombooking? Finnes ikke alternative billetter å ombooke til i dette tilfellet.