SAS tilbudstråd 2025

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av LN-FHU, 02. jan 2022.

1. JonasHH

JonasHH Medlem

Likes mottatt:
    69
    Bonuspoeng:
    18
    Betalte et stort kjøp på nett med Amex 2. januar ca. 11:00 som ble lagt helt tilbake til 31 des. 4 runder med kundeservice og klage har ikke ført frem, så kastet inn håndkle på den omsetningen.
    Merkelige greier disse transasksjonene altså...
    Har tilogmed bevis fra butikken jeg kjøpte i at kjøpet ble gjort 2. januar, men Amex sier at dere database "Is 100% accurate, so we have to assume you are lying" :confused:

Preference, NoLimit and Maggie like this.
  2. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    6,229
    Bonuspoeng:
    183
    sett skatteetaten på dette, så kan flyselskapet prøve og forklare avviket i forhold til avstemmingen som skatteetaten tar høyde for.

3. Darkcho

Darkcho Veteran

Likes mottatt:
    3,420
    Bonuspoeng:
    113
    Hva har flyselskaper å gjøre med dette?

kongenamundsen, vegardg and Nordlands like this.
  4. Nordlands

Nordlands EBD

Likes mottatt:
    5,756
    Bonuspoeng:
    183
    Mistenker butikk ønsket mest mulig omsetning før årskiftet da ... eller hadde en bug / glemt å trykke på en knapp for å "åpne" nytt år. Virker som Amex har tatt med seg kundeservice fra "over there", heldigvis for @Maggie er vel andres erfaringer at SEB / SAS MC er mer vennlige og ordner ut slike bokføringsfeil.

5. JonasHH

JonasHH Medlem

Likes mottatt:
    69
    Bonuspoeng:
    18
    Har bevis fra butikken at kjøpet er gjennomført 2. januar i deres Shopify. Utrolig merkelig sak, men kundeservice sier alltid at de skal eskalere det til et annet team jeg aldri får snakke med og der stopper det opp, så har ansett denne saken som tapt. Ligger heldigvis i rute til å få inn 1 CT i år uansett, men beløpet var på 70K så skulle gjøre opptjening min i år enkel og grei, hehe
    Kommer ikke til å betale et eneste stort beløp før tidligst 5. januar de neste årene

Berlioz liker dette
  6. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    24,066
    Bonuspoeng:
    293
    Kjedelig når det går den veien. Jeg opplevde det motsatte en gang da jeg bestilte noe i en amerikansk nettbutikk på kvelden norsk tid 31/12. Fikk en god start på neste års opptjening, akkurat som jeg håpet.

7. epletyv

epletyv Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    72
    Bonuspoeng:
    28
    Er dette fortsatt en tilbudstråd?

kongenamundsen liker dette
  8. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    6,229
    Bonuspoeng:
    183
    Nei

9. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    24,066
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, vannet ut med fjas

10. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    25,416
    Bonuspoeng:
    183
    Tenker det er på tide å si at innlegget etter dette bør være et SAS tilbud igjen :)

11. freddyen

freddyen Veteran

Likes mottatt:
    1,851
    Bonuspoeng:
    113
  12. TomF66

TomF66 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,376
    Bonuspoeng:
    113
    hmmmm.....sånn til en annen gang det er "dobbelpoints" weekend på mastercard : Ville man fått 25 poeng per 100 lapp x 2 ved kjøp av slike gavekort på dobbelpointskampanjen ?

13. CptSideslip

CptSideslip EBD

Likes mottatt:
    1,420
    Bonuspoeng:
    93
    Erfaringsmessig får man ikke 25 poeng per 100 lapp på kjøp av gavekort, siden det teller som eurobonus shop, ikke SAS, og dermed 15 poeng per 100 lapp.

TomF66 and freddyen like this.
  14. Havnissen

Havnissen EBG

Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    13
    Sist det var kampanje på gavekort fikk jeg 25p/100kr etter å ha kontaktet kundeservice.

TomF66 liker dette
  15. Preference

Preference EBD

Likes mottatt:
    1,905
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg også, men de sa at det ikke var meningen og ikke kom til å gjenta seg, så står over denne gangen..

TomF66 liker dette
  16. Christian

Christian Senior Medlem

Likes mottatt:
    610
    Bonuspoeng:
    113
    Ser det er 25% på bonusreiser i Scandinavia. Reiseperiode fra nå til 30. sep.

paron and polarexpressen like this.
  17. tombom

tombom Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    378
    Bonuspoeng:
    63
    Kjøpte et par gavekort a 5000 kr i desember og et til senere. Tidligere fikk jeg lastet ned gavekortene når jeg klikket linken som kom med eposten (vist under) men nå blir jeg bare bedt om å velge region og sendt tilbake til hjemmesiden.
    Noen som vet hvordan man løser dette? Lastet ikke ned alle gavekortene når jeg fikk de.

Skjermbilde 2025-06-08 130942.png

18. trygveat

trygveat Veteran

Likes mottatt:
    7,663
    Bonuspoeng:
    183
    Linkene fra desember virker ikke lenger, kontakt kundeservice for å tilsendt ny. Tips er å laste ned PDF umiddelbart etter kjøp.

eventyrer, JonasHH, btm and 1 other person like this.
  19. casperfaarlund

casperfaarlund Medlem

Likes mottatt:
    104
    Bonuspoeng:
    33
    I serien gavekort som "ikke funker" klarte jeg ikke komme forbi "bekreft telefonnummer" når man skal åpne pdf, da den mente det ikke fantes noe gavekort på dette nummeret. Fant heldigvis løsningen i kvitteringen, nemlig at det hadde lurt seg inn en "47" foran telefonnummeret. Legger det inn her i tilfelle noen opplever det samme og finner denne ved et søk her inne:)

20. RescueMe

RescueMe Kortreist bonusjeger

Likes mottatt:
    1,544
    Bonuspoeng:
    93
    Er dette feilprising hos SAS eller har de en kampanje på premium jeg ikke har fått med meg? Premium flex som er billigere enn light er jo en grei deal...

upload_2025-6-28_14-1-28.png

EndreD and eventyrer like this.

Del denne siden