SAS tilbudstråd 2025

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av LN-FHU, 02. jan 2022.

1. steve0

steve0 EBD/LTG

Likes mottatt:
    2,268
    Bonuspoeng:
    93
    Før kunne man ringe inn og endre på feeder flight (forutsatt at bookingen er via OSL/ARN/CPH da) , men nå har de sluttet å "trekke om" poengene så lenge ombookingen ikke fører til endring i award-sone. Så dessverre - men sett fra den andre siden, du sikret deg jo de billettene du skulle ha. Dette er et restsalg. Du forventer jo heller ikke å få mellomlegget tilbake på TV'en som havner på salg måneder etter at du kjøpte den?

testflyver and DJasko like this.
  2. testflyver

testflyver Medlem

Likes mottatt:
    195
    Bonuspoeng:
    33
    Takk for svar! Nei, som du sier - jeg forventer det ikke, bare lurte på om det finnes noen lure triks for å spare poeng!

Oddvar liker dette
  3. epletyv

epletyv Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    72
    Bonuspoeng:
    28
    Poenget står, selv om eksemplet ikke er perfekt. Med en TV du har bestilt, og skal hente/motta om noen mnd, har du kanskje andre "rettigheter" enn om du faktisk har kjøpt og tatt den i bruk fra første stund. Om man sammenligner med billetter til et idrettsarr. eller konsert, blir det mer overførbart.

4. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,355
    Bonuspoeng:
    163
    Da er der klart for big sale. Bestill innen 26.mai. Reiseperiode er ut januar 2026 for Europa og 28.mars 2026 for interkontinentalt. Ligger noen fine priser til Nord Amerika og jeg klarte ikke holde meg unna og bestilte en mars tur til Miami neste år. Satser på å krydre med en dobbelpoeng kampanje i julekalender:’ :)
    IMG_4522.jpeg

EndreD, Liza, NoLimit and 2 others like this.
  5. October

October Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,649
    Bonuspoeng:
    113
    Er salget også inkludert business? Kombinert med SAS MC sine doble poeng så ser jeg mulighetene til solid poengopptjening.

6. trulsdd

trulsdd EBD

Likes mottatt:
    79
    Bonuspoeng:
    18
    Vi kjøpte Stavanger - Miami via CPH for to voksne, ett barn og en infant for 42 000kr. Biz bort, premium hjem. De rimelige biz-prisene dukket opp for to uker siden, selv om salget annonseres først nå.

Hva er denne doble poeng fra julekalender som nevnes ovenfor? Har sett det blitt nevnt tidligere også. Kan man anvende det på en valgfri reise?

7. VikingFlyer

VikingFlyer Medlem

Likes mottatt:
    166
    Bonuspoeng:
    43
    Så annonsen på facebook, og som vanlig fylles kommentarfeltet opp av folk som er sure fordi de laveste prisene ikke finnes i påskeferien og
    høstferien osv…:rolleyes:

Ololsen liker dette
  8. LaDuden

LaDuden Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,684
    Bonuspoeng:
    93
    Er nok poengkampanje for SAS MC Premium som kjøres 23 - 25 mai.

October liker dette
  9. Nordlands

Nordlands EBD

Likes mottatt:
    5,756
    Bonuspoeng:
    183
    Nei, det refereres til julekalenderluke 4.des hvor man kunne melde seg på for å få doble poeng på alle longhaul-reiser i mars-mai. Erfaringer diskuteres i egen tråd.

10. Mad3

Mad3 Medlem

Likes mottatt:
    28
    Bonuspoeng:
    18
    Dette er ett meget bra salg. Bergen-Pristina tur retur i september til 1600kr ble meget fristende og bestilt

11. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    35,094
    Bonuspoeng:
    293
    Ikke til Incheon iallefall, kikket litt der, anstendig på økonomi, men biz var dyrt. 40k for en normal biz billett.

October liker dette
  12. October

October Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,649
    Bonuspoeng:
    113
    Reiseperioden for salget er jo om lang tid, ikke utgangen av denne måneden. Jeg mente SAS Mastercard sine doble poeng denne helgen.

LaDuden liker dette
  13. Nordlands

Nordlands EBD

Likes mottatt:
    5,756
    Bonuspoeng:
    183
    Posten jeg siterte og som LaDuden også hadde svart på spurte om nettopp "doble poeng fra julekalender" ;) Tror da den posten refererte til Ololsen sin post og ikke din.

October liker dette
  14. runarg

runarg Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    876
    Bonuspoeng:
    93
    NOK 6 700 i premium OSL-CPH-LAX-CPH-OSL i jula var et så bra tilbud at jeg bare måtte slå til!
    Jeg ser også at Premium til LAX gir Business OSL-CPH og CPH-OSL!

democomputer liker dette
  15. democomputer

democomputer Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,996
    Bonuspoeng:
    183
    Jepp

Div destinasjoner i USA til 17k t/r i bis.
    Valgte å bruke poeng, 191k poeng t/r MIA med diamantrabatt. 20k nivåpoeng og 35k bonuspoeng tilbake. Grei uttelling.

De siste årene har jeg tatt en tur i plus og oppgradert, men nå fremsto det som en bedre plan å gå for bis.

K

October, holmen and RoadKing like this.
  16. Landfast

Landfast Nytt Medlem

Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Jeg har 108k poeng. Vil bestille en tur for 2 + 1 barn for disse. Er det noen her som kan hjelpe meg med forslag? Om det er mulig å få noe tur?

17. casperfaarlund

casperfaarlund Medlem

Likes mottatt:
    104
    Bonuspoeng:
    33
    https://insideflyer.no/forums/threads/hjelp-til-å-finne-bonusbilletter-tips-om-ledige-billetter.19864/
    Denne tråden er primært om tilbud, og nåværende tilbud er for revenue ("cash") priser, så du får nok bedre respons her, samt en del tips fra tidligere:)

PS. Du får til tur for de poengene, men ikke long-haul tur-retur. En vei langt eller to-vei i europa er derimot mulig!

18. testflyver

testflyver Medlem

Likes mottatt:
    195
    Bonuspoeng:
    33
    Ventet med et litt større kjøp for å få doble poeng ifm SAS MC kampanje 23.-25. mai, betalte på fredag 23. mai, men ser nå at transaksjonen har dukket opp på 26. mai i appen og bare gitt 15 poeng per 100kr.

Er det verdt å ta kontakt med kundeservice for å få de ekstra poengene her?

19. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    24,066
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, det pleier å løse seg

testflyver liker dette
  20. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    28,266
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg gjorde en transaksjon fredag kveld i USD, men den ble bokført som om den skjedde torsdag – og jeg fikk heller ikke doble poeng. Jeg er klar over at USA ligger noen timer bak oss tidsmessig, men ikke så mye:D Jeg er derfor spent på hvordan denne posteringen havnet på torsdag.

Del denne siden