The Big Sale SAS sitt store salg er her! Bestill en reise i høst eller vinter til våre beste priser. Reis til ikoniske metropoler som New York og Seoul, eller oppdag vår nyeste destinasjon: Mumbai – en fargerik storby du ikke vil gå glipp av. Bestill innen 26. august og begynn nedtellingen til ditt neste eventyr. Reiseperioder Europa og Afrika: 15. september 2025 – 26. mai 2026 Nord-Amerika: 1. oktober 2025 til 26. mai 2026 Asia: 1. november 2025 – 26. mai 2026 Bestill senest: 26. augusti 2025
Da jeg skulle sjekke salget til SVG, la jeg merke til at det virker som om avganger som opereres av SAS Link, ikke er på salg. Er det noe nytt?
Fikk denne mailen fra SAS i dag, har en mistanke om at dette er DM koblet med et tappert forsøk på bruk av KI… «Med SAS er Bergen nærmere enn noensinne. Bare len deg tilbake og slapp av om bord, nyt en matbit og plutselig er du der. I et «dejlig» land, i et land med «mys» og «fika» eller i ditt eget langstrakte ferieland. Ønsker du spektakulær natur, spennende byer, fascinerende kultur eller enestående kjøkken? Sjekk ut våre innside-tips for å få mest mulig ut av Skandinavia. Hvorfor ikke bestille reisen din nå?» «Fika», «mys» … Kanskje SAS skulle bruke litt KI på sine ansatte som burde bruke energi på å få fikset elementære ting istedenfor?
Finner det faktisk mer sannsynlig at et menneske har funnet på nettopp å referere til noe dansk (dejlig), så noe svensk (fika/mys) og så "ditt eget" land aka Norge til slutt..
Jeg har en bonusreise for to pax i business med SAS til MXP neste år. Sjekket prisen på samme tur ifm med "The big sale" jeg nettopp fikk e-post om. Der skal de ha ca 13.000 kroner for billettene, så da blir det poengreise. Men det jeg stusser litt på er at jeg betalte 1600 i skatter og avgifter for bonusbilletter, mens de skulle ha det dobbelte, 3800, for betalte billetter. Er det noe jeg har gått glipp av?
På ordinære billetter inkluderes "carrier imposed surcharges", tidligere kalt "drivstoffavgift", i posten for skatter og avgifter. Disse kreves heldigvis ikke inn for EuroBonus-billetter.
Ah - akkurat. Jeg trodde ikke SAS drev med slikt, og at det var derfor det heller ikke blir lagt til bonusbilletter med andre selskaper. Så feil kan man ta
HELGENS BESTE TILBUD Snart er det endelig helg! Vi feirer med reduserte priser på herlige weekendreiser rundt om i Europa – fra sjarmerende julemarkeder i Zürich og Praha til storbypuls i Paris og København. Men ikke vent for lenge, tilbudet gjelder kun til mandag! Reiseperioder: 6. oktober 2025 – 31. januar 2026 Bestill senest: mandag 15. september
Har gjort noen scenarier fremover og ser at jeg kan bli litt short for fornyelse av ebd frem mot deadline 31/01. Så jeg har tatt en titt både på historikken min, også opptjening/priser på kjøp i pågående kampanje. Som vi vet har inntjening på økonomibilletter stupt etter de senere omleggingene. Det er blitt en klar sammenheng mellom pris og poeng. Derfor er det veldig irriterende at iallefall i appen får man ikke opp bookingklassen, fatter ikke at det skal være så vanskelig for sas å vise det? En annen sak er at prisene er skutt i været. I «tilbudsperioden» ligger prisene på premium likt hva man for ikke så lenge siden betalte for billig biz, som på sin side på IC gjerne ligger på oversiden av 40 laken. Begynner å bli en dyr hobby.
Med de nye billettypene fra 1.okt er det redusert fra 3 til 2 poengnivå på de fleste, og de aller fleste billettene utenom de siste til dobbel pris ligger da på det laveste nivået. Eneste unntak er business flex i europa som fortsatt har 3 nivå, og noen bare litt dyrere billetter vil da få 2500 isf. 2000 poeng. Så du kan egentlig bare gå ut fra at det er laveste nivå på den aktuelle billettypen så lenge du ikke bestiller i siste liten. Synes heller ikke prisene på denne kampanjen var veldig god, til gjengjeld fant jeg noen muligheter for XXX-OSL-ARN-CPH-YYY t/r. Har ikke behov for det selv, blir å ligge godt an for fornyelse av ebd etter en planlagt test av intra-europa business i oktober (betalt med eu261 voucher ).
Du får opp booking klasse i appen. Når du har valgt en reise trykker du på de tre prikkene øverst til høyre. Så velger du booking info. Der står det booking klasse.
Da mener du på allerede bookede reiser ja? Spørsmålet til @RoadKing var jo om å se det før booking, jeg finner i hvert fall heller ikke noe sted å se det i bestillingsprosessen i appen.
Hei. Jeg skal til NYC 19 februar. Har billett hjem men ikke til. Ser at jeg med litt opplegg kan nå få en tur i bizz fra oslo - cdg - Nyc. Skulle helst hatt direkte. ganske ofte kampanjer på sas business til new york og husker det var det i desember i fjor. Ville dere ventet for å se om det kommer noen billetter direkte? Typ black friday eller desembertilbudet.
Noen som har funnet noen hyggelige priser i premium eller business i salget de har ifølge reklame i app? sett bkk til 6990 for en vei, men ikke funnet då hyggelig returpris.