Dette er ikke level pts, right? Men det inviterer jo til double dipping. Istedenfor å betale direkte for en billett, så kan man kjøpe seg gavekort og betale med det, så flyr man Gitt at flyturen kaster av seg 2000 pts, så har man plutselig 5119 for en tur man ellers ville fått 2000 pluss noen småpoeng fra MC for.
Dette er dessverre ikke nivåpoeng, kun ordinære bonuspoeng. Nivåpoeng gis kun i "SAS Shop og tjen poeng" (SAS sin egen "ViaTrumf"). Uansett ganske raust!
Sitter på «en haug» gavekort a 600 nok, montre det lar seg gjøre å slå sammen disse… kjøpt på 20% kampanje. Litt vanskelig å få brukt raskt nok når det kun kan brukes to gavekort pr booking
Da må du nok bare booke mange nok billetter. Book enveis i stedet for t/r så får du dobbelt så raskt forbruk. Neste gang: kjøp heller med verdi 5000 kr. gavekort..
Hvis man kjøper billetter og ikke bruker hele beløpet på gavekortet så beholder man restbeløpet, ikke sant?
Får ikke opp redusert poengpris hverken på web eller app.. Innlogga. Blir det korrekt når jeg gjennomfører booking? Gjelder en vei LHR-OSL, kampanjen skal gjelde der?
Rabatten kommer opp hos meg på nettsiden. Søker du i riktig tidsrom? Har du prøvd å logge ut og inn igjen? Noen ganger har økten egentlig utløpt men henger grensesnittet på nettsiden etter…
Denne promoen er nok låst ettersom det står den er knyttet til bedriftsavtalenummer som da må ligge inn i booking.
Har ikke bedriftsavtale, men bestiller alt via Egencia. Står der nede at man enten må bestille via bedriftsavraleb, eller via reisebyrå.
Nja, språket er ikke presist nok i denne sammenhengen. Det som menes der er at turene må være bestilt med en bedriftsavtalenummer i bookingen, enten ved å bestille direkte på sas.no eller gjennom reisebyrået (som kan legge til bedriftsavtalenummer i bookingen).
Skjønner. Kan det hende at reisebyrået har automatisk en bedriftsavtale lagt til bookingen når jeg bestiller? Har aldri brukt en bedriftsavtale, så skjønner da ikke hvorfor jeg får mailen. Selv om de fleste av mine flyvninger med SAS siste året var jobbreiser...
Det er slettes ikke umulig at at arbeidsgiver har en bedriftsavtale og samtidig må alle benytte reisebyrået som da har denne liggende inne på alle ansatte.
Du svarte akkurat i det jeg skulle redigere forrige innlegg. Gjorde booking for reisene jeg vet jeg skal ta i november. Fikk faktisk opp prisalternativer der det stod at det var avtalepris, med bedriftens navn. Står også under info etter at reisen er bestilt. Det interessante er at avtaleprisen slettes ikke alltid er billigst...