Delvis irrelevant/feil tråd, men jeg har prøvd å søke litt og finner nesten ingenting tilgjengelig for poeng (har 110k som jeg enter selger eller må brenne opp selv) Virker jo tilnærmet som de har slått av all tilgjengelighet?
Yes, blir nok å bare booke noen litt vel fancy rom ifht hva jeg hadde behov for, men synd at man ikke kan booke til venner/familie... Syntes de kunne kjørt litt motsatt strategi med frislipp nå før jul for å få litt goodwill mtp hele denne katastrofe overgangen til spenn, men den gang ei... Blir vel fort å booke "alt annet" enn strawberry fremover for min del når de har valgt den veien de har.
Om noen ser de kommer til å brenne inne med poeng, og heller vil selge de billig for å få dekt noe tap, så kan jeg godt kjøpe noen, enten 30.000 til en natt på farris bad, eller 2netter i København (80.000?) usikker på tilgjengelighet i desember. Både kjøpt og solgt flere ganger på forumet, uten problemer.
Hvis standardrom går under "litt mer fancy" og du har prøvd å booke noe enda enklere så er det ikke så rart du ikke har funnet rom for bonuspoeng. Du får bare booket standard og superior for poeng.
Er vel heller snakk om å booke Amerikalinjen og Sommerro når alt jeg skal er å sove, kunne like gjerne tatt Comfort Karl Johan
Ah, stemmer Ja. det er klart. Det går i det minste fortere å bruke opp poengene på den måten Edit: Eventuelt kan kanskje dette trikset hjelpe deg: https://insideflyer.no/forums/threads/q-a-strawberry.19/page-326#post-597329 Da får du i det minste tilbake mesteparten av "tapet" mellom den tidligere vekslingskursen fra Trumf og antall kroner man får per poeng ved kjøp av gavekort. Så lenge man får brukt DKK-gavekort i Norge med riktig vekslingskurs. Det er jeg faktisk usikker på
Jeg leter etter et hotell så nær Oslo S som mulig, helst til rundt 10 000 poeng for én natt. Dato: innsjekk kveld 21.12, utsjekk 22.12. Hvis du er Platinum-medlem og kan hjelpe meg å fikse en booking på poeng, send meg gjerne en melding Tusen takk på forhånd!
Jeg ville vurdert Comfort Hotel Børsparken. Der koster overnattingen 10 000 poeng og inkluderer frokost. Det var i alle fall min løsning for å bli kvitt mine siste 10 000 poeng .
Finnes det et hotell i Bergen til en god poengpris 11-12 des? Jeg får ikke opp poeng som bookingalternativ, kun spenn, selv om det er før årsskiftet.
Hei. At oppholdet må gjennomføres før nyttår var helt ukjent for meg frem til i dag. Dette synes jeg er meget dårlig av Strawberry. De har tidligere skrevet på mail at "Poengene du allerede har hos Strawberry er fremdeles tilgjengelig og kan brukes frem til 31. desember 2025". De skriver ingenting om at oppholdet ikke kan være senere. Vi skulle booke tur i april. Vanlig praksis hos SAS EuroBonus og andre er vel at så lenger man booker med gyldige poeng kan reisen gjøres etter utløpsdato? I tillegg halverer de verdien ved konvertering til gavekort...
Ja, det er ikke så lenge siden jeg fant ut dette også. En veldig dårlig løsning av Strawberry etter min mening og ikke akkurat noe som bygger lojalitet videre til de eller Spenn.
Gid det var så lett? Får ikke endret språk engang. Jeg må nok ta datalappen på nytt Edit: samme utvalget på norsk. Men, det går bra!
Oida, det var rart! Jeg er LTP og registrert som hjemmehørende i Norge, men det er jo ingen grunn til at det skulle ha noe å si... Da må du kanskje ringe inn?
Har mye mulig en håndfull poeng 15-25,000 poeng å avse til en fornuftig pris om noen trenger et hotellrom i løpet av desember. Gi lyd om det er av interesse. Bookes i mitt navn (med kommentar at du er gjest) og får dermed mine fordeler som Platinum. Man får opphold fra 5,000 per natt med desemberkampanjen Petter har gående https://www.strawberry.no/tilbud/final-bonusnetter/