Jeg har nok poeng til å booke for deg, om det er det du er ute etter, men du mener kanskje poeng overført til egen konto? Send pm om det er det første du ønsker.
Er interessert i å kjøpe poeng/evt at noen booker overnatting for meg med poeng. Det er snakk om Trondheim 2-4 juli/evt 1-4 juli for en person. Send PM
Selger et Strawberry Gavekort Gjenværende saldo - 1 571,30 kr Utløper - 1. juli 2025 Selges til pris: 990,-
Om noen vil kvitte seg med litt poeng, så er jeg veldig interessert i at noen kan booke en overnatting for meg som koster 30.000 poeng
Husk at salget på bonusnetter varer ut morgendagen! Oppholdet kan være ut august. https://www.strawberry.no/tilbud/rabatt-bonusnetter/ EDIT: Det har vært en fornøyelse, men nå er kontoen HELT tom, og Strawberry-poeng er en saga blott for min del.
Følgende er ledig ved CPH 05-06AUG Clarion: Standard (20k) og Superior (30k) Comfort: Standard (15k) og Superior (20k) Jeg (plat) kan godt være behjelpelig med å booke for deg.
Noen som vil bli kvitt en god chunk med poeng for å booke en suite i Oslo? 19-21 sept eller 20-21 sept
Har 40k bonuspoeng igjen som er åpent for å selges, LTP (usikker på om det hjelper ved booking for andre). Ta kontakt på DM.
Er ute etter hotell i København 24-26 oktober. Noen som har poeng de vil bli kvitt? Så ut som Villa Copenhagen kanskje ikke hadde ledig for poeng, men Admiral Hotel funker vel like bra? EDIT: Fått kjøpt!