Jeg har lest, og finner fortsatt ikke noen måte å kjøpe Trumfkroner på, så om det ikke er for mye bry vil jeg gjerne bli forklart hvordan om du mener det går an.
Du må betale noen for å overføre sine trumf til din Strawberrykonto som poeng. Dette fungerer på samme måte som Eurobonuspoeng, bare at det blir mer komplisert siden Strawberry krever at man har samme telefonnummer på strawberrykontoen og trumfkontoen. Dermed må man midlertidig bytte nummer på en av dem.
Ok, på profilsiden til Strawberry står det at man må kontakte kundeservice om man ønsker å endre mobilnummer så da er vel det vanskelig siden de sikkert vil verifisere nummeret.
Har du Strawberry mastercard har de sperret for at du endrer telefonnummer selv ja. Da må eventuelt den det overføres poeng fra endre telefonnummer i Trumfprofilen til ditt nummer. Og du må midlertidig endre nummer til et annet siden to profiler ikke kan ha samme nummer.
Hvis du trenger Trumf kjapt og ikke har hatt Fjordkraft det siste året så kan du få 1000 trumf mot bindingstid på 6 måneder her: https://www.trumf.no/fordeler/fjordkraft/ De betaler vanligvis ut samme dag
Så en løsning kan være at jeg bytter mobilnummer til min kones nummer på Trumf midlertidig siden hun ikke har en profil der (tror jeg) og selgeren av Trumf bytter til mitt mobilnummer. Skjer dette på nettsiden uten innblanding av noen person hos Trumf?
Godt tips, men jeg er veldig godt fornøyd med Tibber og har lite lyst til å miste historikken der. Men det er en god deal, det ville kostet meg ca. kr 350,- over 6 mnd. for å få 1000 Trumfkroner.
Har et Strawberry gavekort som jeg ikke får brukt, selges med med 25% rabatt om noen er interessert. EDIT: Solgt.
Jeg er også interessert i å kjøpe Trumf-poeng, hvis noen har til salg. trenger det før 19 november, da jeg jakter lifetime