Jeg så ikke alternativet når jeg selv sjekket på awardfare / United / SAS. Skulle booke ICN-ADD-DEL med full dag i ADD som agenten ikke fant. Han foreslo da at jeg kunne fly via Singapore, men, det ble jo langt å fly. Som han sa. Måtte få han til å sjekket at det var C på begge reiser. Dessverre ikke noen F ledig på flyvningen SIN-DEL.
Betyr dette at det er mulig å ringe inn for å sjekke om det er noe SQ fra Europa-Singapore ledig, men at det ikke vises i søk på noen søkemotorer? *håpefull*
Aner ikke. Jeg søkte altså ikke spesifikt etter SQ, i og med at de "ikke er bookbare" og så heller ikke setene på noen av mine søk mellom icn og del. Det var agenten som så disse. Så teoretisk går det sikkert an å ringe inn.Uten at jeg har noen god forklaring på hvorfor akkurat disse setene var tilgjengelige for EB. Kan det ha noe med at intra asia flyvninger er " billigere" priset og dermed slippes til EB? Aner ikke. Har nettop valgt sete.
Jeg har også fått booket SQ C via agent, men etter en dag kom det kontra på at jeg ikke fikk billetten alikevel da det ble stoppet av noen i et senere ledd. Håper denne står seg for deg!
Var den billettert før kontra kom? Er din reise billettert enda? Vurderer å ringe inn, men vil ikke miste hele reisen i romjula
Billetten var billettert og jeg kunne velge sete hos SQ. I dag kom telefonen jeg fryktet, nå i kveld. Av samme konsulent. Så SQ er altså bookbart hos SAS for konsulentene, men de får ikke lov å booke dem. Og det manuelle systemet plukker altså opp SQ bookinger om de blir lagt inn. Konsulent ringte og beklaget, og hadde funnet en grei, om ikke perfekt rute via ADD, med stopp der. Som bringer meg til DEL 3 timer før avreise i F mot SFO. @magnusha : Regner med at din SQ booking er billettert? Jeg ville nok sittet greit stille i setet hvis jeg var deg ja.
Da tyder alt på at SQ har gitt SK full tilgang, men SAS vil ikke la oss booke det da prisen de fikk etter forrige avtale gikk ut er for høy.
Det tror jeg også. SQ C hadde vært gøy, og en flyvning med A380 til hadde vært fint. Og teoretisk mulighet for F der. På den annen side har jeg aldri fløyet Etiopean, og får med meg det produktet før det blir nye og spennende muligheter i Skitteam. Som de foreløpig heter i mitt hode. Men det skal jeg jobbe med. Og de kan bli sightseeing eller sol i noen timer i Addis også.