No er også .no oppe. Men får feilmelding når eg søker på begge sidene. "Unfortunately, the page you're looking for isn't available right now. Please reload the site by clicking on the SAS logo." EDIT: Fungerar visst til slutt.
Virker som de ikke skal gjøre livet enkelt for oss som leter etter C og F. Kun datosøk, ingen filter. Dette kommer til å ta tid
Får opp bare den nyeste CT (des 2022) på konto, men jeg må jo bruke den som går ut i 2021 først. Må jeg ringe inn likevel, da?
Sidene foreslår faktisk en bedre rute med tilgjengelighet i business til DXB enn hva agenten fant da jeg booket. Ser ut til å fungere dette
Et par testsøk tilsier at funksjonaliteten er omtrent som før. Dvs. uten first class eller støtte for mixed class.
Prøvd meg på to bookinger nå. Begge går gjennom helt til betalingen+sikkerhetskoden er fullført før jeg får en "teknisk feil". Booking dukker opp i app og under "mine bestillinger". Ingen poeng trukket, ingen e-post, ingen CT brukt. Ingen feilmeldinger på bookingen (feks "contact sas sales bla bla"). Lurer på hvor lenge denne er "gyldig" før den plutselig forsvinner Jaja.. Får ringe inn.
Bestillingsgebyret for Star Alliance-reiser på kr 450 per passasjer ble innført for tre år siden. Merk at dette ikke tilbakebetales ved avbestilling.
Hva betyr den siste setningen, og spesielt ordet "Forbigående" ? Grunn til panikk, eller er det bare uklart språk?
SAS IT "Unfortunately, the page you're looking for isn't available right now. Please reload the site by clicking on the SAS logo"