Dårlig oversettelse. Vet jo ikke, men regner med at de er tilgjengelig inntil noen har lagt beslag på dem. Sånn er det jo alltid …..
De har jo bare relansert samme greia som sist. Ingenting nytt. Hverken mixed class, first class eller å kunne fly Open Jaw. Heller ikke mulighet å være litt mer kreativ i søkeveien. Feks OSL-EZE kunne den ikke finne, men LHR-EZE fant den. OSL-EZE samme dag er ledig i både eco og biz men da må man ringe inn. Fantastisk verktøy gitt... Fungerer til de som vil fly enkelt å greit til New York feks.
Jeg booket en reise for en uke siden hvor jeg overraskende nok måtte ta til takke med economy på returbilletten (5 pax), selv om Air Canada viste tilgjengelighet i biz. Ser på søket her nå at jeg fint får booket for 5 pax i biz på nett nå. Dette var skikkelig sleipt. Ringer inn for å endre, men må sikkert betale gebyr og greier (Forresten, noen som vet om jeg i det hele tatt får endret på billetter bestilt med CT på kveld? (EBG) Vet de ikke lar meg bestille direkte vanligvis)
Endringsgebyret er enn så lenge satt på pause pga. Covid-19. Det hender at man treffer på agenter som fikser slikt på kveldstid.
Ikke mye spennende å finne, men om man legger ned endel tid dukker det da opp treff her og der. LOT og TAP dukket opp med gode pakker, og CT slo inn med halv pris når haken øverst ved CT-linjen ble "slått på". Avgifter ble beregnet, men SÅ stoppet det helt opp. Knappen for "videre" var grå, og ble aldri blå slik den pleier + lot seg selvsagt ikke trykke på.... SAS IT!!!
Får bare feilmelding jeg... antar det er mange som er inne samtidig og at det kanskje fører til enda mer ustabilitet enn vanlig
Traff på en dyktig engelsktalende dame på den norske kundeservicen tidligere i uka, hun fikset alt. Det var vel i 22-tiden.
Ja (men billetter må utstedes av Eurobonus.) Hadde to totalt forskjellige opplevelser i ettermiddag/kveld: Agent1, valgte engelsk: kort fortalt; totalt ubrukelig. Agent2, valgte norsk: (engelsk med britisk aksent). Løste alt på under 5min (men billetter må utstedes av Eurobonus avdeling).
Har opplevd samme selv. engelsk har vært ræva i det siste, og selv når jeg tar norsk så får jeg oftere engelsk nå. Men de er hvertfall mye mer behjelpelige enn på engelske linjen.
Argh! Nå har jeg prøvd å booke billetter i påsken. Finner business på de dagene/rutene jeg ønsker, og går til bestilling. Da kommer denne: Når jeg prøver på nytt, så er det ikke listet opp ledige billetter lenger. Tester med dagen før/etter, som også er mulig for oss å reise. Men, "surprise!", jeg får samme melding på nytt. Er det fordi billettene egentlig ikke finnes? Eller fordi noen booket akkurat samtidig med meg? (Det siste tviler jeg på. Ikke så mange som leter etter billetter til OUA tror jeg..) Eller bare Fordi SAS IT?
Jeg får akkurat samme utfordring. Finner billetter, får feilen og ved nytt forsøk er akkurat de billettene borte. Prøvde 3 ganger før jeg ga opp i denne omgang.
Har fått booket flere turer, men ingen tvil om at det er noe rusk i maskineriet til SAS. En av reisene ble trukket poeng og penger, men reisen eksisterer ikke. To andre reiser har jeg ikke blitt trukket poeng for..
SAS ass... Luremus Dette er sikkert bare et tiltak for at Dennis & co skal få noen rolige dager før jul og slippe unna alle som desperat skal få brukt sine CT'er før 31/12. Så kan de heller si "tyvärr" på nyåret.
CT-telefonen er oppdatert med beskjed om at nettbestilling av Star Alliance-billetter har åpnet igjen.
Ja, det har gått stille for seg. Men alle som ringer inn får opplest melding om at det nå er mulig å bestille reiser på nett, så noen i SAS anser nok tjenesten som lansert (jeg legger merke til at telefonmeldingen sier "... with no service fee charged", noe som opplagt ikke stemmer helt...)
Skjønner hvorfor jeg har fått mye "tyvärr" på telefon om det er denne tilgjengligheten agentene på CT telefon også ser. Virker være mye mindre tilgjenglig i C enn det jeg har sett på United og AF, iallefall på de rutene jeg har søkt på.