Som @freddyen sier. I tillegg gjelder fordelene kun for den som har statusen, så det er litt kjipt med fast track for 1, men ikke samboer/barn eller reisekompis. Enda mer kjipt enn manglende fast track er at de ikke byr på sete-valg sammen uten betaling for andre enn Prio medlemmet, selv om det feks er 1 til pax på samme bestilling. Reglene er i alle fall klare, og alle fordeler er altså kun personlige. I motsetning til "de ekte" alliansene, som gjerne deler ut fordeler også til andre på samme booking.
Men da er det jo også lov til å håpe på at fordelene også gjelder etter at status har falt bort, så fremt reisene er bestilt i løpet av gyldighetsperioden.
Dette var nytt for meg, at du får match hos Scandic fra Strawberry... Kan du si noe om hvordan du gikk fram, stilte de noen krav til aktive bookinger o.l.?
Nå merkes Status Match-kampanjen med "26 dager igjen", i appen. Så har den blitt forlenget tidligere, men vi har selvfølgelig ingen garantier.
Hvilken e-postadresse sendte du til? Prøvde å sende til en adresse jeg fant på nett, men fikk noe autosvar svada tilbake så tviler på at den kommer frem til riktig sted.
Uflaks! Min status går ut samme dag som de avslutter kampanjen. Og de har tidligere protestert på å forlenge før den løper ut, selv om jeg kvalifiserer isolert sett som LTP
Sendte til denne [email protected] Det skal sies at jeg opplever at det tar fryktelig lang tid hos Scandic å få svar på mail...
Need some hand holding.. Har linka Strawberry og Norwegian i Spenn-appen. Tror jeg. Men hvor i appen er søknadsskjema for statusmatch?
Tror tilbudet gikk ut 31 aug. Er vel mulighet for at det kan dukke opp igjen ved en senere anledning.
Jeg søkte på nytt noen timer før utløp, siden min forrige Norwegian Prio løp ut 31. August. Tilbudet om matching ble avsluttet samme dag, og det har vært en nedtelling i appen over flere uker nå.
det var lige godt pokkers, søkte med lys og lykte i appen etter søknadsskjema, men fant det ikke well well, får håpe det kommer en ny mulighet senere
Ikke nå nei, men hadde du ikke det store vinduet i Spenn appen inntil 31 august? Denne, altså. Bildet er tatt midt på søndag 31 aug og den teller ned timene til utløp ved midnatt. Tidligere talte den ned dager:
Merkelig! Da har jeg ingen forslag til hvorfor. Det var ingen ting som tydet på at kampanjen var targeted, så lenge man hadde en av de 2 statusene skulle den andre matches.
Kampanjen kommer nok tilbake, så lenge både Norwegian og Strawberry anser hverandres kunder som lønnsomme nok. Jeg frykter at Norwegian vil stramme inn, for der gis det en stor rabatt på hver eneste reise som bookes med baggasje og sete.
Mest bekymret for Norwegian jeg også. Strawberry gir ikke stort til Platinum. Selv om jeg ikke bruker fri bagasje, setevalg, prio osv som følge av Prio status (har alt det der med flexi billettene uansett), så får jeg en god del CP pga 8% boost som kan regnes om til hard cash tilbakebetalt fra Norwegian sin side. Håper de ikke endrer, men hvis vi skal spekulere så kan det jo tenkes at de satt på bremsen og tar en pause nå fordi Norwegian skal evaluere "what's in it for me" ?