Jeg har gitt opp hele Spenn-opplegget og deaktivert det hos Norwegian. Statusen min er fortsatt beholdt, selv om jeg koblet fra Spenn, og den ble i utgangspunktet matchet fra Strawberry.
Ja, viktig å huske at man kan velge å fortsette med CP hos Norwegian. Uansett om kontoene er koblet eller ikke. Spenn er bare tøys og veldig nært komplett verdiløst.
Med mindre det gar kommet ny kampanje er ikke match lenger gyldig. Har du ebg/ebd kan du vel akkurat nå matche mot det til Priority.
Det har kommet og gått. Det dukket opp igjen på fredag, men forsvant senere på dagen. Jeg trodde først det var en teknisk feil, for hele appen sluttet å fungere, men nå har det snart gått en uke... Mulig det ble en forveksling internt med den andre status match'en fra EB. Edit: skal kunne løse seg via kundeservice! Takk til Schlandy!
Tror ikke det var en misforståelse som gjorde at kampanjen kom tilbake. Hos meg er den fortsatt aktiv. Også etter alt tullet i appen for noen dager siden. I motsetning til sist, ligger ingen tidsfrist på den. Ennå. Fristen dukket opp først mot slutten av kampanjen sist også.
Eneste jeg har gjort er å installere og legge inn Norwegian nummer. Bruker Android, ikke Eple. Kanskje det er noen forskjell der? Har forøvrig heller ikke Spenn i Norwegian Reward. Reiser 25ish flights med dem i året, og de fleste i flex. Da er Spenn langt dårligere enn Cashpoints som jeg fortsatt bruker.
Nå har jeg forsøkt en Iphone og å koble fra Norwegian i appen. Fortsatt ingen kampanje! Hvis du kan klikke på "knappen" og komme til skjemaet, kunne jeg bedt deg om å legge inn kontoene mine? Edit: skal kunne løse seg via kundeservice! Takk til Schlandy!
Hjalp for meg at kontakte spenn KS via app. De lovte at se på min profil, kort etter var matchen synlig