Strømavtaler som gir trumf/ebpoeng samletråd

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av joskje, 20. mai 2018.

  1. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,639
    Likes mottatt:
    6,636
    Bonuspoeng:
    183
    Sant nok. Da må vel samboer isåfall bestemme seg for om hun vil bruke all trumfen som står der først eller donere dem til eurobonuskontoen.
     
    Shyneno liker dette
  2. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,639
    Likes mottatt:
    6,636
    Bonuspoeng:
    183
    Har det virkelig ikke vært noen 10000-kampanje fra Fjordkraft siden mai ifjor?
     
    Shyneno liker dette
  3. Storbaba

    Storbaba Bitt av bonusbasiller..

    Innlegg:
    1,829
    Likes mottatt:
    2,065
    Bonuspoeng:
    113
    Fjordkraft har litt uorden på sidene sine. Søker du Eurobonus der finner du en side hvor EB-avtalen gir 5000 poeng + 3000 for hvert år etter, men det er også en side som sier/gir 8000 første år. Jeg hadde da brukt den...:D
     
  4. TomF66

    TomF66 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,268
    Likes mottatt:
    1,249
    Bonuspoeng:
    113
    Det var i slutten av November.
     
  5. Pettersen

    Pettersen Nytt Medlem

    Innlegg:
    31
    Likes mottatt:
    52
    Bonuspoeng:
    18
    De har vel hver mai og november hele tiden?
     
  6. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,639
    Likes mottatt:
    6,636
    Bonuspoeng:
    183
    Det var en i januar ifjor. Google fant heller ingen treff på november ifjor, men det kan nok bare være fordi ingen nettaviser eller insideflyer gadd å skrive artikkel om det.
     
  7. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,119
    Likes mottatt:
    1,846
    Bonuspoeng:
    113
    De to tilbudene er det samme, 5000 nå pluss 3000 på slutten av året er 8000 første året :)
     
  8. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Snakket med Fjordkraft på mandag og da fikk jeg beskjed om at dem IKKE hadde noen aktive Trumf kampanjer :(
     
  9. Storbaba

    Storbaba Bitt av bonusbasiller..

    Innlegg:
    1,829
    Likes mottatt:
    2,065
    Bonuspoeng:
    113
    Tja,m det står 3000 for hvert år ETTER og da er det etter min mening ikke 8000 første året... Jeg ville vært villig til en krangel på det, ev. få det bekreftet av Fjordkraft etter bestilling. Tipper en får det om en da sier at nei da bytter jeg heller til GE... (Var jo ikke noe problem å få 10000 nye poeng for videreføre avtale der etter siste utløp av binding bare jeg spurte på chat, før jeg tenkte å flytte....)
     
  10. TElg78

    TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

    Innlegg:
    1,097
    Likes mottatt:
    1,460
    Bonuspoeng:
    113
    I he regna litt. Venter på bonus fra GB Energi. Men så er det bare 2 % jeg får hver måned. Det er vel ca. 200 EBP = 2400 EBP per annum. Da er det jo lett å flytte tilbake til Fjordkraft neste gang de ha et tilbud på 10.000 EPB i tillegg til at man kan ha samme sum hver måned uten at det teller som lån.
     
  11. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,656
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Sikkert bekreftet tidligere, men jeg kan iallfall nevne at Fjordkraft fortsatt lar deg tegne EB-avtalen på nytt (selv om du har hatt den tidligere) ved bytte av måler. Jeg skal flytte og fikk dermed bestilt den idag. Binding 6 mnd. 10.000 EB.
     
    ChrisTW liker dette
  12. TElg78

    TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

    Innlegg:
    1,097
    Likes mottatt:
    1,460
    Bonuspoeng:
    113
  13. Wanderlust

    Wanderlust Senior Medlem

    Innlegg:
    920
    Likes mottatt:
    706
    Bonuspoeng:
    93

    Fra vilkårene:

    "Eurobonus-poeng kan bare gis en gang per strømanlegg for både Fjordkraft og TrøndelagKraft merkevare"

    Dette betyr at dersom man en gang i tiden har mottatt EB fra Fjordkraft for det aktuelle målernummeret, er man for evig og alltid avskåret fra å motta EB derfra igjen?
     
  14. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,636
    Likes mottatt:
    7,612
    Bonuspoeng:
    183
    Har tidligere fått hvis det har vært 12 mnd siden forrige gang jeg var kunde, sist jeg fikk var Mai 2019
     
  15. TElg78

    TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

    Innlegg:
    1,097
    Likes mottatt:
    1,460
    Bonuspoeng:
    113
    Veldig enkelt, hvis jeg ikke får, hever jeg avtalen! Ikke undervurder kundenes makt.

    Oppdatering: Fikk bekreftelse at jeg får poeng, selv om jeg hadde siste avtale i 09/2019. Og det har jeg lagret fra chatten. :) Papirbevis er viktig^^
     
    Last edited: 10. febr 2020
    Storbaba, Sunnfjordingen and Shyneno like this.
  16. Wanderlust

    Wanderlust Senior Medlem

    Innlegg:
    920
    Likes mottatt:
    706
    Bonuspoeng:
    93

    Ser ut som du har hatt mer flaks med kundebehandleren enn hva jeg hadde. Spurte på e-post hvorvidt jeg var kvalifisert, og fikk til svar:

    "Disse EuroBonus-poengene som man får som ny kunde gis kun 1 gang per strømanlegg, og basert på hva jeg kan se var det dette målernummeret du hadde tilsvarende avtale på sist du var kunde. Du vil altså ikke få disse 10.000 poengene, men du vil få de årlige 3.000 for hver år du eventuelt har EuroBonus-avtalen. Første utbetaling av disse poengene skjer 1 år etter avtalen starter."
     
  17. sirwinston

    sirwinston Aktivt Medlem

    Innlegg:
    361
    Likes mottatt:
    394
    Bonuspoeng:
    63
    Har hvertfall fått flere ganger med annet navn på kunde(andre familiemedlemmer) på mitt anlegg.
     
    coconuts liker dette
  18. Toddsen

    Toddsen Nytt Medlem

    Innlegg:
    4
    Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    10.000 poeng kampanjen er tilbake og tilbudet varer ut februar.
    Har akkurat tegnet abonnement hos GE og venter på 225 trumf kroner. Men må vel ha fått første regning før jeg eventuelt kan bytte og beholde dette?

    N.B. Jeg får dessverre ikke posten link til Fjordkraft dealen.
     
  19. TElg78

    TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

    Innlegg:
    1,097
    Likes mottatt:
    1,460
    Bonuspoeng:
    113
    Du må ha betalt første regningen så kommer de.
     
  20. TElg78

    TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

    Innlegg:
    1,097
    Likes mottatt:
    1,460
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg skal overvåke om de kommer og så kan jeg alltid komme med trussel om oppsigelse, siden kontrakten ikke ble oppfylt fra Fjordkraft. Papertrail!!!! :D

    Men forrige gang hadde jeg brukt TRUMF-avtalen, så den gjelder ikke^^
     

Del denne siden