Det var ikke snakk om Trumf-avtalen, men verving med 500 eller 1000 kroner avslag på regning. Aner ikke hvorfor det ble reklamert for den kampanjen i denne tråden.
Verveavtalene med 1000, 750 eller 500 kroner i fratrekk på kommende regninger gir ofte en bedre strømavtale, blant annet nå hvor det tilbys uten påslag, i motsetning til den rene Trumf-avtalen som har påslag. Man kan også legge til Trumf i etterkant når du blir kunde via en verveavtale, derfor i denne tråden
Er det noen som har erfaring med EB-poeng fra Fortum? På SAS sine sider står det som et krav at man ikke kan ha vært kunde hos Fortum tidligere - uten at det er oppgitt noen tidsbegrensning. For en ti års tid siden, etter oppkjøpet av Haflsund Strøm m.fl., hadde Fortum en ganske dominerende markedsandel - ihvertfall på Østlandet. Du snakker veldig mange mennesker som har vært innom kunderegisteret til Fortum. Ikke så fryktelig mange poeng å hente, men det hadde passet meg greit å stikke innom Fortum i 3 måneder mens jeg venter på at "karantenetiden" hos Fjordkraft utløper (et annet selskap som Fortum også prøver å kjøpe).
Jeg byttet til Fortum for 2 mnd siden. Da var det 4000 poeng. Det står at man får poengene etter 3 mnd men de kom 30 dager senere.
Hvilket poengsporingverktøy er dette? Det ser nyttig ut! Men også et oppfølgingsspørsmål: ble nivåpoengene tilbakedatert eller utbetalt på dags dato?
Nivåpoeng ble tilbakeført til dato jeg kjøpte på sas shopping. Min Oppstart dato var 29 juni så oppstartdato har visst ingen ting å si. Jeg bruker "reseasistenten" for å holde oversikt over tilbud hos sas shopping. Du må fylle ut hva du kjøper og når du får poeng og slikt selv men den gir en god oversikt og er grei å ha for å sjekke gamle kjøp. Gratis å bruke. https://reseassistenten.se
Og der var Fjordkraft tilbake med en ny kampanje. 750 Trumf-kroner i velkomstbonus ved bestilling før 13. september.
Noen som vet om siste 12 måneder gjelder fra start dato eller bestillingsdato? Jeg var kunde til 30.9.25 og tenkte å bestille på kampanjen med startdato 1.10, men vil jeg få bonus da...?