Strømavtaler som gir trumf/ebpoeng samletråd

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av joskje, 20. mai 2018.

1. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    6,010
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, da byttet jeg til Agva energi, så får vi se hvor fort poengene kommer :)

2. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,931
    Bonuspoeng:
    293
    Er det fortsatt sånn at så lenge man blir kunde med et annet målernummer så kan man få Trumf velkomstbonus av Fjordkraft selv om det har gått under et år siden sist? Vilkårene sier ett sted at det gjelder en gang per måler, opp til fem målere, men andre steder ser det mer ut som en gang per år generelt.. så noen erfaringer?

Netteier måtte nemlig bytte ut måleren min nylig på grunn av en feil. Synd, trist leit osv...

3. Storbaba

Storbaba Bitt av bonusbasiller..

Likes mottatt:
    2,582
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg er rimelig sikker på at det er målernummer, og man kan ha flere ja. Og så må det gå ett år fra man gikk ut til man er "ny kunde igjen". Men det bør jo være mulig å legge til en ny måler også mens man har kundeforholdet vil jeg tro. Sist jeg var der meldte jeg inn begge ved oppstart.

Nå er det 750 kr i trumf t.o.m. 2.2 - du kan jo sjekke med de når du har målenr om hva du får før du melder den inn....

4. mrt

mrt Veteran

Likes mottatt:
    977
    Bonuspoeng:
    113
    Har det ikke «normalt» vært 1000 nok?

5. view

view Veteran

Likes mottatt:
    2,202
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, jeg tok en 1000 kr kampanje nå i desember, de bruker å komme ganske jevnlig.

mrt liker dette
  6. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,931
    Bonuspoeng:
    293
    Det er fristende å vente på det ja.. På den andre siden så er 750 mer enn 500

7. TomF66

TomF66 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,344
    Bonuspoeng:
    113
    Historikk på 1000 kr vs 750,- kampanjene ?

Del denne siden