Hei, ser ut som om det er en god kampanje hos Fjordkraft nå via trumf. 750kr i bonus for nye kunder. Jeg får dessverre ikke lov til å dele link ettersom jeg er ny. Du betaler spotpris time for time Månedsbeløp: 49 kr Påslag: 5,90 øre/kWh Bindingstid på 6mnd (350kr) så da burde man sitte igjen med en netto opp mot 400kr - i alle fall hvis du bor i en liten leilighet som meg. 750kr i trumf gir jo også over 10 000 eurobonuspoeng. Kampanjen varer ut 28.01.2024.
Kjipt. Typ 4-5 måneder siden jeg byttet. Hvis du ikke har vært kunde hos oss de siste 12 månedene får du akkurat nå 750 kr i Trumf-bonus
Tidligere har en klart å omgå dette ved å flytte eierskapet til ektefellen som da har blitt ny kunde.... Men det er jo litt ekstra styr for å gjøre det. Om det fortsatt funker vet jeg ikke.
Kunde er pr strømmåler hos fjordkraft. Men hva Trumf gjør er litt usikkert,hvis de har bonus EN gang pr Kunde.
Litt uklart hvorfor det står eller her Litt vanskelig å kvalifisere som ny kunde på punkt nummer to uten å stryke på punkt nummer en
Noen som har testet dette tidligere med framskutt oppstartsdato? Finner ingenting i vilkårene om det, hadde jo vært kjekt med oppstart så nær slutten av vinteren som mulig så man ikke merker så mye til påslaget.
Hm, jeg kunne trykke meg så langt fram jeg bare ville. Prøvde å velge 1 mars, så får jeg høre med Fjordkraft om det er ok eller om jeg må endre på det til 1 februar.
Tror man får velge dato hvis man velger at man skal bytte juridisk eier på abonnementet, flytte til ny adresse eller noe lignende.
https://www.trumf.no/fordeler/fjordkraft/ Forutsatt at du ikke har vært kunde der siste år. 500 trumf.
noen som har fjordkraft med solkonto? Det har nettopp kommet en mail om endringer der. Nå lurer jeg på om det finnes bedre alternativ med solkonto fremover (og kanskje trumf?)
Hvis dere ikke har vært kunde hos Fjordkraft det siste året så er det for tiden kampanje med dobbel velkomstbonus for deres trumfavtale. Altså 1000 trumf istedenfor 500 Edit: kampanjen varer til 26.05.24
Stemmer det om man registrerer på en eksisterende kunde, men nye målere? #huskerikkealleregleneetterørtenbytter