Hei, alle.
Har ikke helt hatt tiden til å sette meg ordentlig inn alle kriker og kroker av Spenn, men registrerer at misnøyen er stor og at verdien er dårlig. Feks ref
@holmen sin sammenligning av opptjening og bruk.
Godeste Håvard (Head of Loyalty) sa jeg bare måtte kontakte han igjen for flere tilbakemeldinger, og det skal jeg jammen gjøre. Da jeg pratet med ham understrekte jeg poenget av at et bonusprogram er ikke mer verdt enn verdien man får ut av det som kunde.
Dere som har gode og konkrete tilbakemeldinger kan svare på dette innlegget eller sende meg en melding så skal jeg prøve å sy dette sammen til noe fornuftig som jeg kan sende til ham i løpet av uken eller noe slikt.
De av dere som ønsker å 'signere oppropet' kan også gi meg en lyd så kan jeg få frem at dette ikke bare er mine synspunkter, men fra flere medlemmer. Jo flere gull og platinum, jo mer tyngde får man i en slik respons. Jeg vet ikke om min egen motivasjon er for å prøve å forandre ting eller bare for å gi en tydelig tilbakemelding om at dette er ugreit og at man nå er ferdig med Jordbær.
Vis alt...