Strawberry: Nye vilkår - Fra Strawberry-poeng til Spenn

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av KingBogen, 11. okt 2024.

1. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    12,418
    Bonuspoeng:
    183
    En fornuftig opptjening hos Rema, mer for Spenna hos Norwegian og en bedre balanse av opptjening/spend hos Strawberry vil gjøre ting mye mer interessant.
    Økosystemet Norwegian-Strawberry-Rema må kunne gi tilbake tilsvarende det man får hos SAS-Scandic-Norgesgruppen, ellers vil de alltid tape kundene

Rapolo, Baldrick, freddyen and 4 others like this.
  2. Christian

Christian Senior Medlem

Likes mottatt:
    680
    Bonuspoeng:
    113
    Å ta bedre vare på Platinum har iallfall ikke nåss Stavanger. Booked standard på The Pond og fikk dette. 10 min etter check in var alle romtyper til salgs o app, til og med suite jeg ikke visste fantes her. Får endel netter i området de neste ukene. Det blir nok hos Radisson og Scandic.

livinspeed and petrate like this.
  3. Chrisljo

Chrisljo Veteran

Likes mottatt:
    2,103
    Bonuspoeng:
    113
    En tolkning av dette er at lojalitetsprogram ikke er like viktig som mange kanskje tror. Hvis man ser stor nedgang blant høyfrekvent kunder og allikevel tar tiden til hjelp så er vel lojalitet kun en del av miksen.

tobeornot999, Xflipper and NoLimit like this.
  4. tobeornot999

tobeornot999 Gold Star, Sapphire OneWorld, Gold Skyteam

Likes mottatt:
    13,495
    Bonuspoeng:
    293
    Det kan man si, men jeg deler ikke tolkningen.

Verden over driver hoteller, flyselskaper og masse kjeder i andre bransjer med lojalitetsprogrammer. De hadde ikke gjort det om ikke effekten var god.

Vi har vel alle kjent litt på spill-elementet av å bikke over grensen til gull-kort, en gratis overnatting eller noe annet. Tror ikke oss på IF er så veldig annerledes enn andre folk der, bare at vi kanskje er flinkere til å gå etter det som er reelle gevinster og ikke bare illusjonen av å kunne oppnå noe ved å være lojal kunde.

Earl, eventyrer, Dash and 3 others like this.

Del denne siden