Ja du har rätt. Tidigare hade man 100 alerts som Diamond så blev lite förvirrad. Hursomhelst är det 67% dyrare så inte helt jämförbart. Däremot skulle man kanske balansera och ha 50 alerts istället för nuvarande 30.
Med 4 aktive varsler får jeg kun tilbud om å kjøpe 4 abonement av 149 svenske når jeg skal aktivere kampanjekoden etter 1 døgn som PRO medlem. Det blir litt i overkant dyrt.
Fungerade inte kampanjkoden? Den gäller ju en månad/149SEK och då ska du kunna ha 30 alerts. 24 timmar gratis implementerades nyligen så låter som en bugg då om det inte fungerar.
Koden fungerer og gir en rabatt på 149kr på en mnd. Men jeg blir belastet med 4 abonement, og jeg kan ikke selv velge hvor mange abonement jeg ønsker.
Hvis profilen har aktive søk når en oppgraderer ser det ut til at en blir belastet søk x månedspris. altså for meg 4 gangen. Når jeg sletter søk får jeg opp |1 mnd betaling og kan legge inn promokode.
Lite nyfiken på vad man ska med så många bevakningar till? Detta låter som en bugg jag ska kolla på. EDIT: Ska vara löst nu.
Litt småting kanskje, men. For enkelte fargeblinde (som meg) er fargen på biz og premium eco ganske lik, så om det kun er f.eks. økonomi og prem eco ledig på kalenderen, må jeg trykke meg inn for å se om det er prem eco eller biz. Hva er standard sortering på treffene? Ofte er det 3-4 mellomlandinger som de første søketreffene, mens dersom jeg blar ned og laster inn flere treff, så dukker direkte flight opp. Bildene er veldig ofte feil, f.eks. har både Dehli, Kuala Lumpur og Ho Chi Minh hvert sitt bilde av Singapore.
Är det lika svårt att se premium/business med ljust tema? Man kan ju ändra mellan ljust och mörkt uppe till höger på sidan. Angående sortering - har inte tänkt på den. Mest rimligast vore ju kortast restid först. Bilderna kan bli bättre med. Just nu har vissa som inte har någon egen bild, en bild från regionen, skulle ju kunna bli bättre.
1. jeg tenker at god logisk og enkel fargekoding ikke er en detalje men viktig for bruker, for lett og raskt å skaffe seg god oversikt over reisene. 2. varslene jeg får på lukket skjerm på iphone inneholder ikke alltid info om reiseklasse uten at jeg må sjekke dem, bare rute. 3. gamle slettete søk fra torsdag, leverer fremdeles push varsler.
Hvert "flyplass-par" og dato telles som ett søk, iallefall på AF. Om man er fleksibel på "nærliggende" flyplasser og er åpen for å kjøpe tilslutningsfly for penger, samt for å ta høyde for eventuelle married segments, kan et typisk alert-oppsett hos meg se slik ut: Avreise: LAS, LAX, SAN, SFO, SLC Ankomst: OSL, ARN, CPH, AMS, CDG, LHR, MAN Dato: (f.eks 10 dagers periode) Antall alerts blir da 5x7x10 = 350.
Har hatt instant alerts en stund for CPH - ICN for en periode med søk på både biz/premium. Det har ikke dukket opp noe varsler. Likevel når jeg tok en titt på SAS sin Award finder i morgentimene, så ser jeg at det var tilgjengelig i juni og kunne til og med bookes via SAS sine sider. Jeg ser også på tjenesten at det står et varsel om at "searches are currently taking longer than usual" Det står fortsatt at jeg har "0 Award matches found from your alerts" og ingen av mine alerts er på pause. Inne på selve alerten står det at det aldri har vært en match på søket. I tillegg så viser alle mine alerts til enhver tid at siste søk var "Last checked 2 hours ago". Jeg har aldri sett at den har vist noe annet enn "Last checked 2 hours ago" på samtlige alerts. Nå vet ikke jeg om jeg har trykket feil for live alerts eller lignende, og kan legge til at jeg ikke har brukt awardfares e.l. før. Samtidig virker dette snodig....
Det tar just nu 5-7 gånger längre tid att söka jämfört med normalt, därav texten att det tar längre tid än vanligt. Angående instant alerts - man måste godkänna att webbläsaren kan skicka pushnotiser för att kunna motta dessa, men verkar ju konstigt om det stått 0 found då. Jag antar att det är ICN med SAS under juni 2027? När det står last checked 2 hours ago är den sökt under senast två timmar sedan. Om du hade haft email alert på exempelvis ICN rutten hade du fått mail direkt när vi hittat resan. Skillnaden på instant och email är att instant visar bara om någon annan sökt samma och resan hittas och email alert söks den just för dig, upp till två gånger per dag.
Noe jeg selvfølgelig har forståelse for, la det til som tilleggsinformasjon. Jeg har push varsler aktivert på en annen enhet. Det har jeg ikke på den jeg har sjekket på i dag, så jeg forventer ikke at jeg skal få umiddelbar varsling. Men som sagt så viser den 0 found. Stemmer at det er CPH - ICN i juni 2027 ja. Den kan i skrivende stund fortsatt bookes i premium bonus. Søket mitt er også på 1 Pax, så det kan ikke ha noe med antall Pax å gjøre. I selve alerten har jeg valgt hele juni 2027, 1 Pax i både premium og biz, og ekskludering av 2x partnere. Så om jeg har forstått det riktig, så måtte jeg hatt email alerts for at den skulle vist noe annet enn "Last checked 2 hours ago" ?. Når jeg har sjekket på ulike tidspunkt på dagen så har det alltid stått 2 timer siden forrige sjekk, aldri har det stått noe mindre eller mer.
Detta med last checked 2 hours ago låter som en bugg jag får titta på. Men instant alerts söks ju inte på samma sätt som email alert så egentligen finns ingen last checked eftersom det sker i realtid hela tiden. Sedan när det gäller CPH-ICN ska den ha hittat resan men får kontrollera att jag söker rätt antal dagar framåt. Sedan ligger alla SAS bonusresor nere just nu (alltså ej skyteam). Detta beror på att jag är på semester och kommer inte åt min server... Åtgärdas på fredag.