Tester søkes – ny tjeneste for bonusreiser: Primefly.me

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Tomzki, 04. juli 2026.

1. Tomzki

Tomzki Nytt Medlem

Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    3
    Hei!

Jeg har lansert en ny tjeneste for bonusreiser og award-søk, og ser etter flere som har lyst til å teste den og komme med ærlige tilbakemeldinger.

Dette finnes allerede:
    • Live-søk etter EuroBonus-partnerreiser • Varsler på e-post når bonusseter blir tilgjengelige
    • Mulighet til å bygge tur/retur fra ulike regioner, også med kombinerte reiseklasser
    • Kart for inspirasjon • Bookinghjelp til en hyggelig pris (slipp å bruke tid med SAS' beryktede kundeservice)
    • Instant Alerts – få pushvarsel med én gang en reise du følger blir tilgjengelig
    • Full tilgang til SAS Long Haul og et utvalg bonusreiser i Europa

Systemet søker gjennom over 100 000 reiser hver dag. Tanken er at du skal slippe å søke hele tiden selv, og heller finne reiser som allerede er oppdaget.

Flere funksjoner er også på vei, blant annet støtte for flere bonusprogrammer, flybilletter til nettopriser og enda flere verktøy for bonusreisende.

Hvis du har lyst til å teste tjenesten gratis, kan du bruke kampanjekoden PRIMEFLYME
    Länk: primefly.me

Jeg setter stor pris på all tilbakemelding – både ris og ros.

Hva savner dere i dagens løsninger når dere leter etter bonusreiser eller flybilletter?

Screenshot_20260704-151223.png Screenshot_20260704-151146.png Screenshot_20260704-151207.png

Vänligen David

Trillekoff, biaop and jgroneng like this.
  2. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    888,322
    Bonuspoeng:
    293
    Tomzki eller David?
    Er dette noe som koster penger?
    Er dette reklame?

eventyrer liker dette
  3. Tomzki

Tomzki Nytt Medlem

Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    3
    Det är gratis att testa, man kan avsluta abonnemanget direkt men ändå få en månad gratis. Jag är mest ute efter feedback och buggar i detta skede.

4. steve0

steve0 EBD/LTG

Likes mottatt:
    2,392
    Bonuspoeng:
    93
    Det finnes jo en god del award-søk-nettsider og -tjenester allerede. Har du en tanke om hvordan din kommer til å være annerledes eller skille seg ut?

Adrian E liker dette
  5. Malmo

Malmo Status: EBD

Likes mottatt:
    1,006
    Bonuspoeng:
    93
    Lukter vibekode

Preference and tobeornot999 like this.
  6. Tomzki

Tomzki Nytt Medlem

Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    3
    Bra fråga! Det finns redan flera riktigt bra tjänster, så målet är inte att uppfinna hjulet på nytt utan att göra det lite enklare.

Några saker som skiljer Primefly är att vi redan nu söker av många populära rutter löpande, så användarna kan upptäcka bonusresor utan att själva behöva söka på exakt rätt sträcka. Vi erbjuder också hjälp med själva bokningen för den som vill - till marknadens bästa pris.

Dessutom är detta bara början. Under hösten kommer flera nya funktioner, bland annat kopplade till kryssningar. Vanliga flygbiljetter till nettopris (primefly har IATA certifikat). Målet är att Primefly ska bli en bred plattform för bonusresor – inte bara en sökmotor.

eventyrer liker dette
  7. Trykkern

Trykkern Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg synes dette ser bra ut, og flott med første måned gratis for å prøve ut fullversjonen. Personlig ville jeg satt pris på å kunne velge norsk språkdrakt i appen.

eventyrer liker dette
  8. Tomzki

Tomzki Nytt Medlem

Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    3
    Har planerat in NO, SV och EN men detta kommer till hösten också då det kräver mer jobb än jag trodde (redan försökt)...

9. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    12,651
    Bonuspoeng:
    183
    Når man lager en alert, så er det kun mulig å velge 1 eller 9 pax. Alle andre siffer blir 9.

10. Trykkern

Trykkern Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    Du må bare markere tallet, da kan du velge f.eks. 2.

11. Tomzki

Tomzki Nytt Medlem

Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    3
    Tack för feedback. Man kan nu trycka +/- för att ändra antal.
    upload_2026-7-5_20-36-0.png

Spielhaug liker dette
  12. Tomzki

Tomzki Nytt Medlem

Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    3
    Nytt - Fly Premium knapp som visar rena SAS bonusresor. Här visas alla SAS longhaul samt utvalda shorthaul. Sök exempelvis Europe - Greece för att se rena SAS awards.

Attached Files:

13. biaop

biaop EBD

Likes mottatt:
    133
    Bonuspoeng:
    43
    Personlige hater jeg nettsider som prøver å ligne på mobilapp, men er positiv til konkurranse for Awardfares.

- Filters burde ha egne dropdown menyer slik som de andre valgene, i stedet for et popup vindu.
    - Cabin dukker opp i filters, selv om det allerede har egen knapp. Men antall passasjerer gjør ikke det.
    - Uten zoom er det mye tekst som er altfor smått. Default zoom burde være leselig.
    - Den store grønne "Upgrade for Live search" knappen virker ikke. Forventet den skulle ta meg til siden for oppgradering ettersom den er klikkbar.
    - God pris, men litt lite funksjonalitet før man betaler. Spesielt mtp. hva Awardfares tilbyr. - På Awardfares får du prøve søkemotoren gratis i 24 timer. Og du får se lenger enn 30 dager fram i tid.
    - Siden for oppgradering er stuck i legacy. Jeg trodde først nettsiden ikke greide å loade ordentlig.
    - Jeg forstår ikke Map funksjonen. Ingenting er klikkbart uten abonnement, dermed blir det vanskelig å vite hva jeg får her.
    - Deals. Business til Asia for >9500 SEK, om jeg sender dere en request? Kanskje det er opplagt for de som er erfarne i gamet, men dette skjønte jeg lite av.
    - Skulle det kanskje stått et sted at dette kun er for Eurobonus? Så det jo på prisene etterhvert, men det var ingen selvfølge.
    - Det var litt forvirrende at det er et eget verktøy for å søke longhaul flights. Da vet jeg plutselig ikke hva jeg bør bruke.

Attached Files:

14. Tomzki

Tomzki Nytt Medlem

Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    3

Mycket tack för feedback. Jag har svarat på några delar ovanför.

biaop liker dette
  15. DJasko

DJasko EBD

Likes mottatt:
    5,945
    Bonuspoeng:
    183
    Umulig å sette opp fungerende alerts med kun 30 alerts i PRO. Gir ingen verdi ift AF. Så da klarte jeg å registrere meg, men gjorde ikke noe mer.

tobeornot999 liker dette
  16. Tomzki

Tomzki Nytt Medlem

Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    3
    30 alerts får man hos AF med om jag inte missminner mig?

Hade du hellre haft fler alerts men mindre livesök?

17. skarsteen

skarsteen Nytt Medlem

Likes mottatt:
    4
    Bonuspoeng:
    3
    Hvordan aktiverer man 1 mnd prøveperiode? Fikk bare opp 24t.

18. DJasko

DJasko EBD

Likes mottatt:
    5,945
    Bonuspoeng:
    183
    IMG_7630.jpeg

På mitt abonnement hos AF har jeg 1000 mulige alerts.

19. Tomzki

Tomzki Nytt Medlem

Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    3
    Testa under "account", annars efter 24t kommer det garanterat gå under account.

skarsteen liker dette
  20. Tomzki

Tomzki Nytt Medlem

Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    3
    Detta är tyvärr inga alerts som AF söker, utan skickar pushnotiser när någon annan sökt på en resa du bevakar.

Den funktionen har vi också som kallas instant alert. Du kan ha upp till 500 olika. Däremot söks email alerts två gånger per dag och det skickas ut mail så fort något hittas.

upload_2026-7-8_22-41-26.png

Del denne siden