Trumf og Trumf Visa

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

1. Jan Fredrik

Jan Fredrik Veteran

Likes mottatt:
    1,723
    Bonuspoeng:
    113
    Med Trumf Visa kan du gange det med to.

Så da kan du få 2.000 kroner, kanskje litt mer om du handler på trippeltrumf-dager. Da tilsvarer det ca. 30.000 EB-poeng, som igjen tilsvarer 3 tur-retur innenlands eller 1 tur-retur Europa (f.eks. Moskva eller Gran Canaria).

Er ikke det ganske grei valuta for pengene da?

Bruker du det andre steder får du 1% av alt forbruk der også. Kanskje har du noen utlegg du kan bruke Trumf Visa til? Da blir det plutselig business-tur til USA (100.000 poeng) ila. 1-2 år.

BendikHa liker dette
  2. peterfox

peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    God gass på kalkulatoren @tobeornot999 ,
    Meld fra hvilket handelslag du er tilsluttet.
    Vi menige må vel nøye oss med Trippel Smurf.

Insomnia4u liker dette
  3. Franco63

Franco63 CCG, Hilton Diamond, BWD & EBG

Likes mottatt:
    163
    Bonuspoeng:
    43
    Dra trumf kortet og betal med Amex Platinum og du får i tillegg til trumf 20 EB poeng pr 100kr + CT billett når du har brukt 100000kr på et år;)

4. peterfox

peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Det jeg mente er at COOP må tilslutte seg EuroBonus.
    Her bygges det opp millioner av kroner som dessverre forsvinner hvert år.
    La alle lojale COOP-medlemmer få bruke opptjente midler til å kjøpe "billige" EB poeng.

Kjakan liker dette
  5. Franco63

Likes mottatt:
    163
    Bonuspoeng:
    43
    Du vet at du kan veksle inn dine Coop penger til EB poeng?

6. MadsVaHa

MadsVaHa Veteran

Likes mottatt:
    5,769
    Bonuspoeng:
    183
    Gjelder ikke dette bare i Sverige?

7. Franco63

Likes mottatt:
    163
    Bonuspoeng:
    43
    Snakket med kundeservice gull idag og de påstod at jeg kunne overføre fra Coop til EB poeng, har lett men fant ikke noe,noen som vet?
    Men fant dette
    IdaSpoiler mixer
    I Sverige får man EB med Coop, litt artig å se landsforskjellene :) Det er forøvrig en knakende god deal de har fått tul, vurderer å gå helt bort fra SAS EB MC og Diners så fort jeg har brukt opp gratisårene mine. MedMera har en exchangerate på 3-4SEK/point... og man kan betale regninger med det...ikke verst :)

8. Flight Cancelled

Flight Cancelled Bonusjeger

Likes mottatt:
    4,054
    Bonuspoeng:
    113
    Logget på Trumf-kontoen her om dagne for å sjekke hvor mye jeg hadde brukt forrige trippel-trumf (i august), men til min overraskelse lå ingenting i listen selv om jeg hadde brukt Trumf-VISA på en Kiwi-butikk den aktuelle dagen. Det fikk meg til å sjekke, og tre handleturer på Kiwi fra august var ikke registrert. Jeg skrev e-post til kundeservice som kunne bekrefte feilen, og de skulle sende dette over til teknisk avdeling for å få poengene lagt til. Har noen andre erfart lignende?

9. NorFlight

NorFlight Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,583
    Bonuspoeng:
    113
    Har erfart at systemet av og til har fått hikke, men Trumfen har kommet inn i løpet av en månedstid hver gang det har vært krøll. Var en periode kun Kiwi/Meny kom inn fra Trumf Visa grunnet feil, men desto hyggeligere når feilen fikses og 300kr i Trumf plutselig dukker opp (som var etterlyst)...

10. Shyneno

Shyneno Okama

Likes mottatt:
    1,556
    Bonuspoeng:
    113
    Nå har trumf ordnet der vi fikk 5% istedenfor 3% trippeltrumf fra 13.08.15

Jeg har mista 50 trumfpoeng plutselig....

11. Anton80

Anton80 Senior Medlem

Likes mottatt:
    514
    Bonuspoeng:
    93
    Samme her! Sendt mail I dag...

12. kigrav

kigrav Nytt Medlem

Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    I oktober får du trippel hos meny.

13. Jojo

Jojo Medlem

Likes mottatt:
    113
    Bonuspoeng:
    33
    Hvor lang tid tar det før en innbetaling av faktura blir registrert på nettkonto.no? Jeg betalte eFaktura med forfall på onsdag, men det er ikke registrert på nettkonto.no enda.

14. NorFlight

NorFlight Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,583
    Bonuspoeng:
    113
    Husker ikke nøyaktig hvor lang tid det har tatt, men mener det har tatt 2-3 virkedager.

15. mariusbb

mariusbb Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,057
    Bonuspoeng:
    93
    Noen kjappe spørsmål:
    - Må jeg dra Trumfkortet før jeg handler hvis jeg bruker vanlig bankkort (f eks. vanlig Visa fra DnB) som er registrert på trumf.no (jada, vet man kan ha trumf visa, amex, osv;))? Samme spm. hvis jeg bruker Shell MasterCard
    - Går det an å ha 2 Shell MC tilknyttet samme kreditt (slik at samboeren min kan også ha et kort som vi samler opp felles trumf på)?
    - Noen som har noen tips med hvordan man praktisk gjør det enklest når man er samboere? Vi har i utgangspunktet "mat-kort" som er 2 DnB visa-kort knyttet til samme kontonummer der vi setter inn fast sum hver måned og altså 0 bonus... :/

16. Superhai

Superhai Brigadier

Likes mottatt:
    269
    Bonuspoeng:
    63
    Hvis kortet fra banken er registrert, så vil du få opp "Trumf Registrert" når du bruker kortet. Jeg vet ikke om man kan ha to Shell MC på samme konto, men du kan ha flere personer registrert på samme Trumf-konto, og flere "bankkort".

17. afirm

afirm Veteran Moderator

Likes mottatt:
    5,873
    Bonuspoeng:
    183
    Trippel trumf på torsdag, 8. oktober.

Flight Cancelled liker dette
  18. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Du kan ikke registrere kredittkort på trumf siden, så du må alltid dra kortet. Riktignok foruten Shell MC/Trumf VISA.
    Du får ikke to kort til en konto hos Shell, du kan enten fikse et kort på hvert navn (nok upraktisk pga efaktura om en av dere styrer økonomien), eller fikse et trumf visa i tillegg.

19. Islending

Islending Senior Medlem

Likes mottatt:
    501
    Bonuspoeng:
    93
    Hei,
    Blir litt mye å lese igjennom alle 200 innleggene her, så jeg bare spør:

- Får man Trumf-bonus når man betaler regninger gjennom nettkonto.no med Trumf Visa (evt. gjennom Vips)?

- Hvor lang tid tar det før Trumf-bonusen vises i kontoen?

Takk! :)

Edit: Jeg fant svaret ang. regningene, men kan man knytte kortet opp mot Vips og få poeng for overføring der?

Last edited: 13. okt 2015
  20. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    11,697
    Bonuspoeng:
    183
    Betaler alt med Trumf Visa og det var litt problemer med det i sommer, som gjorde at man ikke fikk bonusen på flere måneder. Men nå tar det som regel ca 2-3 dager.

Islending liker dette

Del denne siden