Trumf og Trumf Visa

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

1. KatManDu

KatManDu Senior Medlem

Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Tar sjansen på at dette tilbudet skal være her ...

https://www.trumf.no/Bruke-bonus/Bruk-bonus-pa-reiser/Vinn-reise-til-Paris/

"Overfør din Trumf-bonus til EuroBonus i dag, og bli automatisk med i trekningen av 60 000 EuroBonus-poeng. For 60 000 poeng kan du og en venn reise tur/retur til hvor som helst i Europa. Skatter og avgifter kommer i tillegg.
    Konkurransen løper til 20. desember. Vinneren vil bli kåret før jul."

TommyL, Travellingalf and Jørgen like this.
  2. Flight Cancelled

Flight Cancelled Bonusjeger

Likes mottatt:
    4,054
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg er også nyskjerrig på dette. I så tilfelle blir jeg å skrote mitt Trumf VISA fom. nyttår.

3. MadsVaHa

MadsVaHa Veteran

Likes mottatt:
    5,769
    Bonuspoeng:
    183
    Ny runde med trippel trumf på torsdag.

view and Flight Cancelled like this.
  4. Flyer91

Flyer91 Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    86
    Bonuspoeng:
    28
    Vedrørende Shell Mastercard og bruk av Trumf kort samtidig fikk jeg følgende informasjon fra kundeservice. Dette har jeg også sitert tidligere her inne. Jeg har dog ikke sjekket om det stemmer i praksis.

"Med Trumfvisa får du 2% i Norgesgruppen sine butikker (1%+1%).

Med Shell Mastercard får du 1% i Norgesgruppen sine butikker, ikke 2%. Du kan lese mer om Shell Mastercard her: http://shellmastercard.no/produktinformasjon. Om du bruker Trumfkort sammen med Shell Mastercard vil heller ikke dette gi deg 2% da Shell Mastercardet overstyrer Trumfkortet."

5. view

view Veteran

Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Det blir å laste opp til jul nå ho-ho

6. MadsVaHa

MadsVaHa Veteran

Likes mottatt:
    5,769
    Bonuspoeng:
    183
    Det er sikkert og visst :)

7. Chrisljo

Chrisljo Veteran

Likes mottatt:
    2,022
    Bonuspoeng:
    113
    Det stemmer, men du kan også dra Trumf kortet og få 1% på det. Gir i praksis 2%.

8. leeds1979

leeds1979 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,692
    Bonuspoeng:
    113
    spørsmål;
    de selger alle slags gavekort i kassen.......
    får man trumf på disse?
    dvs et gavekort på 500 vil gi meg 5 trumf, x 3 på trippel torsdag?
    i tillegg til 20% amex opptjening ender jeg da på 170 poeng

og om jeg kjøper dette gavekortet gjeldende på kiwi, får jeg da trumf når jeg betaler med dette?

noen som vet?

9. Flyer91

Flyer91 Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    86
    Bonuspoeng:
    28
    Isåfall hva menes med følgende da "Om du bruker Trumfkort sammen med Shell Mastercard vil heller ikke dette gi deg 2% da Shell Mastercardet overstyrer Trumfkortet"

Se også hva som er nevnt ovenfor som også bekrefter hva trumf kundeservice sier :

"Både Trumf Visa og Shell MasterCard er direkte knyttet mot din Trumf-konto og du opptjener Trumf automatisk i henhold til disse kortenes vilkår. Du vil derfor ikke få dobbelt opp ved å bruke Trumf-kortet i tillegg til disse betalingskortene.

Men dersom du bruker Trumf-kortet i tillegg til et kort som ikke er direkte knyttet opp mot Trumf, så får du dobbelt opp. I norgesgruppens butikker blir det altså 1 % (3% ved trippeltrumf) pluss det du måtte få fra f.eks. SAS mastercard/diners/amex, eller andre kort som gir bonus et annet sted enn hos Trumf.

Det har altså ingen hensikt å bruke Trumf medlemskort sammen med Trumf Visa og Shell MasterCard, men Trumf medlemskort kan brukes sammen med alle andre betalingskort for å opptjene bonus to steder."

drsyk liker dette
  10. Chrisljo

Chrisljo Veteran

Likes mottatt:
    2,022
    Bonuspoeng:
    113
    Ting kan ha endret seg, men min erfaring fra to år siden var at jeg kunne bruke Trumf med Shell MC. Shell MC fungerer (fungerte?) annerledes i form at Trumf bonusen kom månedlig og ikke per transaksjon som ved Trumf Visa.

11. Chrisljo

Chrisljo Veteran

Likes mottatt:
    2,022
    Bonuspoeng:
    113
    Prøvde for et par år siden og da fikk jeg ikke det. Man får vel heller ikke Trumf på pant tror jeg.

12. MadsVaHa

MadsVaHa Veteran

Likes mottatt:
    5,769
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg er også av samme oppfatning ved kjøp i butikk. Trodde det bare var ved kjøp av drivstoff at shell MC overstyrte trumfkortet. Mulig jeg tar feil.

13. leeds1979

leeds1979 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,692
    Bonuspoeng:
    113
    stakk opp på lokale kiwi i går kveld og handla noe småting samt et gavekort pålydende 300 på kiwi.
    skuffelsen var i grunn ikke så stor i det jeg så det ikke var registrert ;)

14. Flight Cancelled

Likes mottatt:
    4,054
    Bonuspoeng:
    113
    Kjøpte 6 mnd Spotify på trippeltrumf i august, funket fint da. :)

15. Jørgen

Jørgen Livsnyter

Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Fint om noen kan undersøke ang. Trumf + Shell MC.

Som det nevnes går disse på "forskjellige" opptjeninger, ettersom Trumf gis direkte til din konto, mens Shell's trumf-bonus beregnes ut fra forbruk og settes inn pr. mnd samlet.

Mulig de har klart å gjøre det slik at du ikke får noe bonus på slike kjøp, men ville overrasket meg LITT!

16. Fredrik81

Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Et tips ved bruk av viatrumf. Ellos selger elektronikk som f.eks TV og spillkonsoller. Jeg trodde først den lå feil og var overbevist om at de kunn solgte klær.

17. Tor Asle Ersvik

Tor Asle Ersvik Nytt Medlem

Likes mottatt:
    4
    Bonuspoeng:
    3
    Har nå testet Shell MC på Kiwi. Jeg dro vanlig trumf medlemskort før betaling med Shell MC. Etter 2 dager fikk jeg trumfbonus inn på min trumfkonto. Dette var fra medlemskortet. Bonusen fra Shell MC har jeg enda ikke fått, men den kommer nok etter neste månedsskifte som vanlig. Jeg må derfor beklage at jeg tok feil i det jeg skrev tidligere. Man får altså dobbel opptjening hos Kiwi ved bruk av både Shell MC og trumf medlemskort. Trolig gjelder dette alle norgesgruppens butikker. Er imidlertid usikker på om det gjelder på Shell. Ved nærmere ettertanke tror jeg det var på Shell jeg testet dette for noen år siden, uten å få dobbel bonus.

epletyv, Flight Cancelled and Jørgen like this.
  18. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Det er interessant. Kom med oppdatering når det kommer.
    Jeg har ikke utstyrt kona med trumfkort siden hun har fått Shell-kortet av meg..

19. Flight Cancelled

Likes mottatt:
    4,054
    Bonuspoeng:
    113
    Bestilte for et par dager siden hotell gjennom Club Carlson-appen for litt familie som skal komme å besøke meg i februar, og bestilte da non-refunable for å få -10% i prisen. I dag kom jeg på at Radisson Blu faktisk ligger på Viatrumf. Ringte hotellet som heldigvis kunne avbestille, og jeg fikk da bestilt på nytt gjennom portalen til Viatrumf. Ble faktisk 400 kroner i trumfbonus. Hadde litt flaks der med at hotellet faktisk lot meg avbestille. Man sparer fort opp med Viatrumf, om man er flink til å bruke det. :D

Bare på disse 4 nettene på hotell, tjener jeg opp EB-poeng som dekker flybilletten jeg bestilte til min far opp hit under forrige poengtilbud (som egentlig kostet 3000,-). :)

Insomnia4u, view, RoadKing and 4 others like this.
  20. ILS2

ILS2 Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg kan ikke fatte og begripe at disse satsene er bærekraftig over tid. Marginene på f. eks. hotellrom er vanvittig små. At en ekstern aktør skal kunne øse ut bonuspoeng tilsvarende hundrevis av kroner kun gjennom å være formidler av en booking, får jeg rett og slett ikke til å henge på greip. Etter mitt skjønn stinker det devaluering den ene eller andre veien her, så det gjelder å (ut)nyt(t)e galskapen så lenge man kan.

Mitt tips må være å begrense antall poeng man har på Trumf-kontoen, slik at man ikke blir sittende med svarteper om/når innvekslingskursen mot EuroBonus devalureres.

Del denne siden