Er det slik at ALLE betalinger som gjøres i Payr, med kredittkort, er rentefrie hos kredittkorttilbyderen? Altså, om jeg betaler kommunale avgifter i Payr med mitt COOP Mastercard, så vil det ikke telles som en "regningsbetaling" og dermed være rentefritt med bonusopptjening? Beklager at mitt første innlegg her blir et spørsmål som sikkert er besvart tidligere i tråden, men jeg må virkelig ha akkurat dette inn med teskje.. På forhånd, takk.
Hei er det noen kreditt kort fra ONEWORLD, for eks Finnair plus platinum kort som generer poeng med vipps og payr?
Sitat fra Payr.no "Du må ha et debet- eller kredittkort utstedt av en nordisk bank". Vet ikke om Finnairs kort fungerer.....
Noen som husker sånn ca. hva det står i kontoutskriften etter å ha betalt for en ESTA-søknad? Har bruk for å søke opp en transaksjon på et av kortene mine.
Her er hva jeg fikk opp i min kontoutskrift (amex): Uscustoms Esta Appl Pmt Indianapolis 249,42 Utenlandsk kjøp 28.00 USD Transaksjonsavgift 6,08 Valutakurs 0.1150
Takk, forsøkte å søke etter ESTA men fikk ikke opp noen treff. Må ha brukt et annet kort da. Reiseregning...
Da har jeg søkt om ESTA og etter 1t km beskjeden om at den var invilget. Da blir det lettere å ta seg over grensen mellom Canada og USA og eventuelt andre ganger jeg skal besøke USA innen 24. Mars 2021 (om det blir noen flere da)
Har dere testet Lunar? Det trekkes i DKK så blir et lite gebyr men også høyere utbetaling i poeng da. Og 0,5% når man overøfrer tilbake til norsk bank pga DKK.
Hvordan er det med fast fondsparing og bruk av payr/coop kredittkort? Feks om jeg betaler inn 4k i måneden til nordnet for å spare i diverse indeksfond. Innafor?
Man kan maksimalt utføre top-up med betalingskort (kun Visa eller MasterCard, spesifikt ikke AmEx eller Diners) for DKK 10 000/måned og det koster 0,9% av dette i gebyr i følge nettsidene. Kunne ha vært interessant om høyere beløp var mulig.
Kom akkurat av telefonen med Shell MasterCard og har nyheter som kan glede menigheten. Hun bekreftet at alle transaksjoner gjennom Curve gir bonusopptjenign hos Trumf. Jeg bruker utelukkende Shell MC gjennom Curve og har transaksjoner både på diverse brukersteder og for å ‘lade’ Revolut. Hun kunne også fortelle at Apple Pay/Google Pay ville være på plass før sommeren. De jobbet også med en app for bedre oversikt som skulle lanseres innen utgangen av året.
Holder med @Storbaba på den. Lastet ned, registret og kortet er satt i produksjon, som @Misterix fikk oppleve er det ikke mye mer plass til enda flere kort i lommebøkene