Det er ikke krav. https://fam.state.gov/searchapps/vi...&url=/FAM/09FAM/09FAM040309.html#M403_9_3_B_2
Er det innenfor reglene å overføre penger til aksjekonto med payr med SAS EB MasterCard og/eller Travel Wallet?
Mulig jeg har misforstått, men jeg kan ikke se annet enn at shell via payr gir trumf. I januar brukte jeg rundt 10 000 på payr og fikk 96 shell trumf 10. Januar.
Er ny i dette bonus gamet Om jeg har forstått rett så er det ikke mulig å tjene eb poeng om jeg betaler regninger igjennom payr. Vil jeg fortsatt få companion ticket om jeg omsetter for 150k igjennom samme app?
Jeg håper du har rett, men meldinger som dette beror som oftest på misforståelser. Sjekk gjerne Trumf.no for å se om alle poengene stammer fra Shell MC. Se etter dette:
Screenshot, or it didnt happen. Ikke for å være skeptisk altså, men hva vet jeg, kanskje du jobber i Payr for den del!
Der fant jeg det. Jeg kjøpte billett til Mallorca for 9465. Det var ikke på Payr, men jeg kan alltids ta screenshot. Nå er det slutt på shell via payr. Beklager for forstyrrelsen, men da ble det oppklart for min del...
Et spørsmål Er det slik at det er begrensinger på hvor mye en kan fylle på Revolut via SAS MC Premium? Tenkte et scenario hvor jeg fyller revolut via SAS MC også bruker revolut til Payr og Spiff. Har fått lagt inn revolut kortet i begge appene. Har revolut metall så får 1% cashback så derfor, men fyller med bankkortet mitt foreløpig.