Jeg fikk kickback på dette kortet basert på Payr-bruk senest i januar (da for Payr-betalingene jeg gjorde i desember). Neste runde med kickback kommer ikke før den 14. februar, så da får vi se om dette stemmer. Hvor har du opplysningen om at dette nå er kuttet fra? Snacky
Skal gjøre det. Men curve + cc skal da vel gjelde alle minibanker generelt, ikke bare forex sin på oslo s? Synes uansett det er rart det står på skjermen (med svær tekst) at "uttak her blir registrert som vanlig visa/master transaksjon"...eh nei, det blir det ikke...
Mangler rabatten på faktura for januar. Ringte og etterspurte den. Dem måtte sjekke, så ringte dem tilbake og sa at det er slutt på rabatt på betalingstjenester som payr og vipps.
For ebp så er det sas mc som gjelder tydeligvis, litt tungvindt med den 4000kr regelen, men det skal man ikke klage på.
Hei. Ser flere her i tråden nevner en 4000 kroners regel i payr. Er ny i Payr, så har ikke kommet borti denne (enda). Gjelder dette fortsatt? Hvordan ser man når at dette trer i kraft? Har lagt inn flere regninger som "bryter" med denne 4000 kr regelen, men står fortsatt 0,- i gebyr på betalingene. De har dog ikke gått til forfall enda, så kan fortsatt trikse litt om nødvendig.
Det er ikke i Payr denne begrensingen er, det er i SAS MC kortet. Når Payr ska kjøre belastningen så kommer den til å feile hvis det totalt er over 4000,- de siste 96-timene. (inkludert evt bruk i Vipps, og muligens andre tilsvarende tjenester)
Har en større regning jeg skal betale, som jeg gjerne skulle hatt litt poeng utav. Det er ikke mulig å fysisk betale med kort, så da lurer jeg på følgende: Er det noen mulighet å betale en større faktura (50k) med kort?
Har fått noen penger inn på konto etter boligsalg. Skal betale ned et topplån som de kaller det på ca 70 000, og billån på ca det samme. For å få max bonuspoeng av dette bør jeg betale 4000 kr med sas mc hver femte dag? Ev. Betale med trumf visa... blir jo litt styr og ta ca 32 måneder
Dette er dessverre faktisk tilfelle. Null kickback ved bruk av Payr/Vipps med Cresco Car Premium fom 01.01.2019. I’m out of the game ... Snacky
Trur ikkje TrumfVISA gir EB-poeng lenger. Om det utelukkande er EB som er interessant bør du bruke SASMC det du kan. Har du sambuar/kone kan du tinge eit pointearnerkort til ho som doblar betalingskapasiteten.
Du kan søke om esta når du vil. Har du ikke booket hotell skriver du bare unknown i feltene om hvor du skal bo første natt.