Veit du også korleis det er og bruke Flying Blue miles til oppgraderingar? Er det grei sjanse for oppgradering?
Har desverre ikke noen personlig erfaring med dette,det jeg har skjønt er mange kjøper en billig billett for så å oppgradere med miles,vet desverre ikke noe om hvor vanlig det er budene går igjenom. biz billettene er ganske dyre med miles om det ikke er kampanjer er det jeg har lagt merke til vertfall. Klm fyller 100 år iår,så kan godt komme noen gode kampanjer utover
Noen som har info om TrumfVisa og Revolut? Fikk 0.5% Trumf tidligere, men usikker nå. Er dårlig poengfangst uansett..
I første post er Nordic Choice Club MasterCard utførlig beskrevet hva angår Vipps og Payr, men har noen testet dette kortet på Revolut?
Jeg får poeng for topup av Revolut med Nordic Choice Club MasterCard - til og med doble poeng nå i juli.
Kjenner du beløpsgrensene her ? Gjelder de 5.000,- / 24t og 20.000,- / mnd sammenlagt for Payr og Revolut ?
Nei, ingen trumf med Trumf Visa i Payr. Jeg fikk i alle fall ikke da jeg testet for et par uker siden.
Ser ut til at jeg akkurat har fått meg en «gyldig grunn» til å slippe å besøke svigers i USA de seks neste årene I følge VG innfører USA visumplikt for utlendinger som har vært i Nord-Korea innenfor et vindu på åtte år. https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/news/5d495add176b260013aac136 EDIT: Offisiel uttalse fra CBP: https://www.cbp.gov/travel/international-visitors/visa-waiver-program
@indahla Oppdaterer du forsiden med at SAS MC nå helt sikkert ikke fungerer på Vipps, Revolut og Payr? Så kan du jo legge til at Choice MC fungerer også på Revolut (i tillegg til Vipps og Payr). Vet ikke noe sikkert om beløpsgrensene på Revolut, om de er noe annerledes enn Payr/Vipps sine grenser eller ikke...
Har en faktura fra trafikkskole på 19.000 som jeg veldig gjerne skulle ha betalt med Amex. Trafikkskolen aksepterer ikke kortbetaling eller PayPal. Noen kreative forslag?
Noen som kan hjelpe meg å se om dette resonnementet gir mening? Kjøpe Paygoo MC Reload (FDD profil) på Kiwi/narvesen/etc. med AMEX, og fylle på med AMEX (skal være mulig): For gitt scenario med 12 top ups årlig, og 10k per gang Yearly fee kr 95 Per transaction kr 3 Top-up fee kr 39 Tot fee kr 599 Fee % 0.5% Top ups 12 Per topup kr 10 000 Amex spend Kr 120 000 Amex EBP 24 000 Price per pts kr 0.02 Overføre til Revolut fra Paygoo og så betale regninger derfra for å få så lav total fee som mulig. Til nå har jeg kun testa om man får amex spend/pts på Paygoo Gift Card, det får man. Edit: Amex pts -> Amex EBP
Hvor får du fylt opp med AMEX? Så vidt jeg vet tar ikke Narvesen/711 AMEX og de er de eneste som håndterer Reload kort.
Det står på Paygoo sine hjemmesider følgende: ENKELT Å ANSKAFFE Paygoo Prepaid MasterCard® Gift kan kjøpes hos Narvesen, 7-Eleven, Shell/7-Eleven, Circle K, Coop og Norgesgruppen, hvor du lader kortet med et valgfritt beløp mellom 200 NOK og 2 000 NOK. Norgesgruppen (kiwi) tar Amex-kort. Det koster 39 kr i gebyr.
Det er jeg klar over. Paygoo Prepaid MasterCard® Gift kan kjøpes hos Kiwi med AMEX. Men dette kan ikke lades. Du skrev følgende Du får ikke kjøpt eller ladet Reload kort på Kiwi. Ref Paygoo sin hjemme får du kun gjort dette Narvesen, 7-Eleven og Shell/7-Eleven og de tar ikke AMEX.
Aha, Så Amex spend vil da altså ikke kunne medberegnes. Er det noen som har prøvd om det gir poeng med SAS MC ved top-up aV Paygoo Reload? Mulig dette forsvant nå med alt annet som ble revet bort fra 1.8.19 (4.8.19).
Vi er nok flere som har tenkt i samme bane Jeg vil tro at SAS MC gir poeng da det er å anse som en normal handel. Men ref Paygoo hjemmeside får du ladet opp med maks 2000kr om gangen...
Tja. Det står max 10k med kredittkort, så jeg antok at man kunne fylle på på hjemmesidene deres eller noe liknende. Brukervilkår, 3. avsnitt, tabellen der.