Da er nok dette vipps faktura og ikke efaktura. Kanskje det er så enkelt at vipps faktura kan betales med kredittkort, mens efaktura må betales direkte fra konto?
Ser Cresco CAR Premium ikke er ført opp med bonus. Er dette fjernet nå? Veit jeg fikk bonus på Vipps når jeg fikk kortet men litt usikker nå. Mer usikker på om Payr har gitt bonus. Noen som vet sikkert?
Jeg fikk faktura i vipps for første gang i går (har android). Dette var for bompenger som jeg tidligere har fått i digipost og i nettbanken (ikke payr da det ikke er efaktura). Denne kunne jeg betale med Shell mastercard. Så vidt jeg kunne se var det faktisk ikke mulig å betale fra konto. Fordelen er at jeg nå kan få bonus for bompengene også
Jeg frykter at noe endringen er i gang. Prøvd nettopp å betale regning med ShellMC via Payr og den går ikke gjennom. Prøver med en annen overføring via SasMC og det, men det resultere i et først blir det godkjent for å så bli kansellert og sendt tilbake med sms varsling kort tid etter.
Har du dekning på Shell MC? Har du gått over grensen for en måned? (lite trolig, i og med at det er 2. juli i dag) Det kan være feil med banken. Det kan være feil med BBS (eller hva det nå heter) Det kan være så mange andre ting enn at noen har gjort endringer på opptjeningen. Vent og se! Og prøv igjen om litt.
Heisann. Jeg og fruen skal på ferie til NYC i desember, og i den forbindelse fylte vi ut ESTA-søknad for lenge siden, som senere ble godkjent. Nå har vi derimot ombestemt oss angående bosted på turen, og har avbestilt hotellet vi noterte ned som ankomstadresse. Er det noen som har erfaring med om dette er viktige greier, og hvor henvender man seg eventuelt dersom man ønsker å endre denne adressen? Har forstått det slik at ESTA er gyldig et par år, så det bør jo være høvelig lettvint å endre ankomstadressen i fall man skal reise flere ganger på samme søknad. Takk for svar. Marius.
Man trenger ikke å oppdatere bosted mellom hver gang, har selv reist inn syv ganger på nåværende ESTA uten å oppdatere noe og det har heller aldri blitt nevnt av immigrasjonen selv om det står en annen by der. https://travel.stackexchange.com/qu...o-change-my-esta-address-when-visiting-the-us
Hvis jeg husker rett så kan du oppdatere adresse på ESTA, men viktigere er det å fylle ut APIS via flyselskapet og legge inn korrekt adresse der.