Ingen Monobits på Payr... Så fort jeg får Flying Blue Premium klipper jeg det kortet. Appen skal jo være så sykt bra også, men den er virkelig helt ordinary. OK design, kult at den kan fungere på apple watch, men app er app. 0,5% bedre enn Bank Norwegian etter 100 000 er virkelig ikke verdt årsavgiften.
Nå kan man reservere ny BMW iX3 el-bil med Vipps Mer info å finne øverst blant bilde-ingressene på dinside.no
Gjelder 4000-kroners grensa på payr for mastercard per kort eller per konto? Feks om man har et hovedkort og et pointearner, er det fremdeles 4000 per 96t totalt?
Hei - prøver å få oversikten her og Payr har fungert bra så langt. Vipps derimot vil ikke fungere ift. fakturaer - har en enkel faktura på 1400,- (e-faktura) som kom inn i vipps, men når jeg prøver å velge f.eks. SEB mastercard eller Shell mastercard så er ikke det en mulighet? Når jeg spør vipps sier de at det ikke er mulig? Svar fra Vipps: Nei dessverre, det må legges inn på kontonummer. Da kommer efakturaen inn i nettbanken som tilhører kontonummeret, og du kan se og endre på den der i ettertid. /Lene
Vipps faktura funker ikke med kredittkort, så det er bare til å glemme. Payr er og blir kongen. Du kan kun trekke fra konto (lurer på om du heller ikke kan bruke debit i det hele tatt).
Har en regning på 84000 her, med konto og kid. Kan jeg betale denne med trumf visa via payr? kredittgrensen er bare 20000, men kan eventuelt sette inn på forhånd. Vil jeg få poeng for hele transaksjonen?
Ja du kan nok sette inn på forhånd, det fungerar fint på Shell MC og ein får trumf for heile transaksjonen. Så det bør funke fint med Trumf Visa også.
Om du har mulighet til å få tak i Shell MC relativt kjapt, så anbefales det. Da får du dobbelt så mye bonus. Trumfvisa gir bare 0.5%, mens Shell MC gir 1%.
Payr funker ikke, får feilmelding om at kortet ikke funker, en feil har oppstått. Gyldig kort og alt er greit, brukte det I går sist, maks kreditt tilgjengelig også. Men Payr vil ikke... Noen med lignende opplevelser Kortet er SAS MC Premium
har vel belastet kortet 2300 siste døgn, kredittlimit på 100000., Skal betale 29' via Payr. Fikk same feilmelding også for 2 dager siden, da kortet ikke var brukt på flere døgn.. Ingen respons fra Payr support..
Jeg tenkte siden du skrev at du skulle betale en regning på 29k at du prøvde hele på en gang. Men hvis du deler den opp i deler på 4000,- og venter 96 timer mellom hver gang du betaler 4000,-, da vet jeg ikke hva som er feil.
Problemet er at du prøver å belaste en regning som gjør at du bikker 4000kr/96 timer. Du må enten dele opp regningen eller benytte et annet kort. Edit: Ser @holmen kom meg i forkjøpet...
Denne måneden tilbyr Yabank 3% på netthandel. Betyr det 3% om jeg betaler regninger hos Payr med Yabank-kredittkort?