Tack för svar. Som jag förstår det så kan jag köra max 30k i månaden gratis via Payr med Shell MC, vilket betyder att jag max kan tjäna 54k EB-pts på att maxa 360k om året på payr - stämmer det? Vad för andra fördelar får jag av att skaffa Shell MC vs. de kort jag redan har?
Mener bare Shellmc har flere valgmuligheter på uttak. Komplett kan kun tas mot faktura. Og er Shell bittelitt mer fleksibelt så får komplett ligge i skuffen til det evt skal handles noe der. Men er jo opptatt av prinsipper,og viktig å boikotte enhver devaluering!
Ved å bruke trumf-visa får du trumfpoengene samme dag. Via shellMC får du det en gang pr. mnd. Fordel med ShellMC Du får trumf på flasker man må betale pant på. Det får man ikke med trumf-visa. MEN, hvis du panter flasker, og pantebeløpet blir fratrekt i kassen, får du kun 1% av sluttsummen og ikke på det du handlet. Trumf-visa tar hensyn til det. Så, hvis du skal pante flasker og betale med ShellMC. Ta ut kontant etter du har betalt. Dette utgjør ikke så mye, men litt ...
Yo! En liten spørring til folket her inne, som er best bevandret i Payr sine irrganger Jeg har følgende falturarer å betale kommende uke-ish: Maler 94 000 Kjøkken 80 000 / 260 000 Elektriker 250 000 Rørlegger 170 000. Fliser 60 000(her drar jeg inn og betaler med SEB MC SAS i helgen med dobbel points. (Selv om faktura er kommet på mail) Hvordan kan jeg makse ut å få mest mulig eb point? Blir det Payr(med shell Mc) i bulker oppad til 75 000?( og heller få litt sure leverandører) Eller er det noe annet lurt jeg kan gjøre? Ingen av de tar kort på noe vis. Skal bli en fin økt med relativt bra EB opptjening.. Men kan være jeg har oversett noe, og tar derfor imot tips fra de som måtte ha.. C
Din største utfordring er vel 150 000kr grensen per 30dager hos Payr? Om du ikke får rimelig mye lengre forfallsdato på de fakturaene enn det jeg pleier å få.
Siden ingen tar kort regner jeg ikke med de godtar Paypal? Paypal har også en "vipps" funksjon, men da med et gebyr på 3,8% som du må dekke selv? Har ikke brukt det selv så ikke helt sikker på hvordan det fungerer.
Der sier du noe.. Det skaper jo litt trøbbel, eller begrenser hvertfall en del.. noen sv regningene er ikke utstedt enda, så de kan jeg pushe litt.. Men er det andre kort som kan benyttes? Kan jo opprette en payr på samboeren også.. C
Vær obs på at det bryter med vilkårene å registrere andres kort i Payr (i tilfelle du tenker å bruke egne kort på hennes konto). Just sayin'
Ikano sliter med faktureringa og tydligvis overføringa av Trumf-poeng pga IT-oppgradering som har feil. I følge en post i ein anna tråd hadde det blitt sagt at ting skulle vere ok i slutten av denne veka.
Nei, ingen grense på 4K på Revolut. Jeg lyktes iallefall lett å laste 10K på Revolut for ei uke siden da jeg skulle sende noe penger i utlandet.
Noen som vet om man kan "fylle på" Resurs sitt Premiumkort og fortsatt få bonusopptjening på alt man bruker det på? Si om man har en kredittgrense på 20k og bruker for 50k den måneden? Eller er det bare bonuspoeng på "betalt faktura" typ?
Går det å bruke Revolut på Payr? Altså toppe opp Revolut med 20k og deretter betaler regning for samme beløp i Payr?
Jeg tenkte på om det er mulig å bruke hovedkortet og Pointearner-kortet og at de har hver sin grense, altså 10k hver pr. 4 dager.