Komplett gir visst ikke poeng/bonus på Payr lenger står det i shellmastercard tråden (tror jeg det var).
Hei. Må man ha penger på shell MasterCard for å bruke det sammen med payr eller kan man bare bruke kreditten på kortet? Blir det regnet som kontantuttak eller som et hvilken som helst kjøp i butikk?
Det bekreftes at Komplett Bank MC ikke gir bonus pr 09.09 edit: Ser jeg fikk bonus for transaksjon 04.09, men ikke etter det (har ikke nådd max grense)
Hvor mange her er det som bruker «overfør til konto» på f.eks. Dnb MC, for å holde rekning omsetning på payr til 150.000kr hver mnd, hele året? Spør for naboen!
Til den dagen man ikke får mer trumf og ender opp med 1500 i gebyr. Derfor jeg aldri har brukt payr for mer en 300 ganger 2 hver måned.
Ja. Det betyr at du når høgste nivået på Fly Premium og kan få 4,5 t/r Asia eller USA i SAS Business. Tilsvarar 4000 NOK + avgifter pr t/r bilett.
Svaret står helt sikkert i første post. Avhenger av kortet du har. Grunnen til at du vippser har jo lite å si.
Noen som vet om man fremdeles får 100Trumf-kroner som velkomstgave om man anskaffer Trumf-Visa? Nettsidene til Trumf nevner ikke dette....
Payr/Vipps og Shell Mastercard, skulle ikke trumf poeng for august kommet inn på trumf kontoen nå? Regner med dem kommer opp i kjøps historikk. Fikk kortet nå i august så usikker på hvordan det vanligvis fungerer.
Det er forsinkelser grunnet problemene med generering av faktura tidligere i måneden. Ingen vet når de kommer nå... Kommer ca. kl. 11 den 11. i påfølgende måned, tilbakedatert til den 10.