Same her. Kortet er belasta og betaling har kome inn. (SAS Amex) Dette er andre gong eg får ei slik melding av Payr, men begge gongen har alt vore OK.
Har fått samme feilmelding. Ser at kid og kontonummer er rett. Er en liten faktura på 250 kr så er ikke beløpet som er problemet. Kortet er belastet, men er pr dags dato ikke mottatt av mottaker.
Samme melding her og. Gjelder en delt faktura. Jeg vet at kid og kontonummer stemmer, så alt er nok OK. Foretar meg ingenting før en evt. ny melding fra PAYR.
det går an, men for å få EB poent må du laste opp Revolut kortet med 4000 kr flere ganger (og vente i 96 timer)
Hvor lang tid tar det egentlig før pengene vises på mottakers konto? (Payr) Jeg venter selv på penger som ble overført via Payr i går tidlig. Når jeg betaler e-fakturaer gjennom Payr forsøker jeg å huske å betale to dager før forfall. Men jeg vet ikke om det er nødvendig?
Jeg vet heller ikke om det er nødvendig, men har satt det som regel, å betale 2 dager på forhånd. Betalte med payr på fredag, og pengene var på mottakers konto idag. (2 arbeids dager). Jeg kommer bare til å fortsette med det.
Kona vet ikke engang hvilke kredittkort som finnes i heimen, trenger ikke bry henne med det... Derimot burde jeg kanskje egentlig rydde unna noen, har jo betydelig fler enn tre...
Payr bekrefter trøbbel og for min del og minst to dagers forsinkelse på transaksjoner. Dette er ikke bra, og håper det ikke skjer igjen. Man har ikke mulighet til å kansellere og pengene er reservert konto. Ergo er man litt stuck og sitter således i den berømte saksa. Har heller ikke fått feilmelding eller info av noe slag så man tror jo alt i orden. Dette liker jeg svært dårlig.
Jeg må si meg enig i at dette virker relativt useriøst. Har selv tre betalinger liggende med betalingsdato den 24, hvorav den ene er tidskritisk. Null info om feilen er lagt ut, verken på appen eller facebook siden deres.
Ser også helt tilfeldig at en regning jeg betalte via Payr for 3 dager siden ikke har gått igjennom . Ikke kritisk denne gang, men det er helt uholdbart når dette skjer så ofte som det gjør . Er det noen som har vært i kontakt med Payr?
Jeg var i kontakt med support via chat i går, og de sa da at de "håpet" at feilen skulle bli løst ila. dagen i dag (onsdag). De mente at det var problemer med systemet de bruker for å belaste kortene våre, slik jeg forstod det.
Pengene er trukket fra våre konto men ikke utbetalt til mottaker. Man kan tydeligvis ikke stole på at Payr gjør jobben da de har hatt mye problemer den siste tiden. Det beste er å finne andre betalingsløsninger man kan stole på, for ellers ender man opp med purregebyr og forsinkelsesrenter. Ikke har vi fått noe informasjon eller feilmelding heller. Tror ikke det er en krone som har gått gjennom Payr siden i forrige uke.